Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Homie

Actief lid
Gaan we na de meeting nu nog iets gaan eten in De drie lindekens? Er ging hierover nog info volgen maar nog niets gekregen. :D Of stopt de meeting effectief rond 18u?
 

Cordoba

Forumguru
Het lijkt er op dat mijn nieuwe ride net na de meeting komt, dus waarschijnlijk de laatste meeting die ik "groen" ga doen. (de opvolger is vrijwel zeker een F3 in quartz grey, waar ik ook alweer aanpassingen voor in mijn hoofd heb)
 

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 is er al een programma? Of kijk is er heek erg overheen als die er al is haha

ik deel het nog even mee :)

Hier de planning voor de meeting van 5 mei :)

12u: Start van de meeting
14u: Start Detail Demo door Car Detailing Corner
15u: Start van de testrit met de golf R. Deze rit word door mezelf verzorgd op vraag van de dealer. dus enkel meerijden.
16u a 16u30: Fotomoment
17 - 18u: einde meeting
 

CDK

Forumguru
Ik ben nog volop op zoek naar iemand indien je iemand weet en die kan komen sent pm

Ik zal m’n VCDS WiFi dongle meenemen, maar ik doe GEEN aanpassingen, daarvoor ontbreekt de kennis en kan ik dus geen verantwoording nemen. Maar als iemand denkt dat hij of zij wel de benodigde kennis heeft én een telefoon met groot scherm of een tablet bij zich heeft dan mag die persoon mij aanspreken, de dongle is te huur ;)
 
Bovenaan Onderaan