Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

DavidV

Forumguru
@DavidV weet jij de tijd die gerekend wordt voor transport naar Nederland.

Mijn wagen geeft productie op 14 mei, en aankomst in België op 26 mei. Dit is vrij gemiddeld. Volgens deze redenering zou jouw productie nog een week vroeger, week 18 moeten liggen. Dan zou je nu toch wel een bevestigde productiedatum moeten hebben. Check volgende week woensdag nog eens zelf met de garage. Als ze geen bevestigde datum hebben, lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij komt.... maar zoals iedereen al weet... je kan beter naar een waarzegster gaan, dan te vertrouwen op de productieplanning van Skoda.
 

BBO

Senior Member
De plus punten van de wagen is teveel om op te sommen. Vandaar enkel de negatieve. Ik krijg noch de smart link noch de smart gate aan de praat. Vooral de Smartlink vind ik spijtig. In de Octavia inloopwagen lukte het ook niet. Volgens de dealer zou het liggen aan de Android 4.3 versie. Mijn telefoon is een Sony M2 Aqua. Dit toestel is nog niet zolang op de markt. Ik vind het ook jammer dat de cruise control niet los te koppelen is van de afstandsradar. Van krakende achterveren heb ik geen last. Met de afstandsbediening kan ik mijn pano dak niet sluiten.
 

MarsMars

Senior Member
De plus punten van de wagen is teveel om op te sommen. Vandaar enkel de negatieve. Ik krijg noch de smart link noch de smart gate aan de praat. Vooral de Smartlink vind ik spijtig. In de Octavia inloopwagen lukte het ook niet. Volgens de dealer zou het liggen aan de Android 4.3 versie. Mijn telefoon is een Sony M2 Aqua. Dit toestel is nog niet zolang op de markt.
Tja, op de Android site staat dat:

"To use Android Auto, you need an Android Auto compatible vehicle or aftermarket radio and an Android phone running 5.0 (Lollipop) or higher."

Dus dat wordt upgraden of een nieuwe telefoon kopen!
 

BBO

Senior Member
@MarsMars. Mn toestel heeft al 2 maal een software update gehad. De Octavia inloopwagen had ook Smartlink. Volgens het boekje was Android 4.0 of hoger gevraagd. Het is noch mij noch de garage gelukt om het te verbinden. Ik vind het eigenlijk al niet meer van deze tijd, zowel bij i phone als Android moet je verbinden via kabel voor smart link. Terwijl muziek streamen en bellen wel perfect via Bluetooth werkt. Smartlink zat in pack L&K. Anders had ik het waarschijnlijk niet genomen
 

Bart81

Forumguru
Nog mensen een l&k versie geleverd gekregen deze week?

Valt me wel op dat ik hier nog geen hb heb zien passeren...
 

Bart81

Forumguru
Vroeg mij af: zijn alle tot nu toe afgeleverde l&k volledig compleet afgeleverd?

Ik bedoel dus inclusief 230v, panodak, achteruitrijcamera, ...

Of heeft er toch iemand hem geleverd gekregen zonder een bepaalde standaard uitrusting?

Ik had het gevoel dat die bepaalde zaken enkel tijdelijk zijn weggelaten bij ambition en style, maar dat de l&k versie wel compleet wordt afgeleverd...

Of vergis ik mij?
 
Bovenaan Onderaan