Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

auriga

Forumguru
Ik ga gewoon die fabriek overvallen : "FREEZE MUTTAFUCKA !! DON'T TOUCH MY PRODUCTION DATE !!"

59082792.jpg

Jan A

Actief lid
Nog eens een update: mijn L&K (2.0 TDI 150pk manueel) staat momenteel voor productie in Week 31.

Bestelling was 29 februari 2016.
Jij weet tenminste al iéts. De mijne is ook op 29/02 besteld en vorige week had men mij nog niks te melden.
En ik heb geen L&K.

BBO

Senior Member
Voor de mensen die hun wagen al hebben ontvangen. Bij testen van de de Superb zie ik een knop naast de versnellings pook om de tractiecontrole uit te zetten. Bij mij is die er niet. Hoe is dit bij jullie?

BBO

Senior Member
Iemand tegen mij gereden, bumper en kofferdeksel naar de vaantjes

Bijlagen

• DSC_0619.JPG
    DSC_0619.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 75
  • DSC_0615.JPG
    DSC_0615.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 74

BBO

Senior Member
Een klant van mij heeft een zwarte Superb L&K 2.0 tsi 4x4 aut. besteld begin februari. Hij rijdt er al twee weken met... Snappen wie snappen kan.

Na het ongeval van vorige week vrijdag is bij mij nu ook gebleken dat ik schade heb van de wagen op de brug te zetten bij klaarmaken voor aflevering... :banghead::sterretjes::laugh:De dealer gaat het op zijn kosten herstellen. Maar het is opnieuw een herstelling...

Bart81

Forumguru
Ik ook een superb combi l&k 2.0 tsi 4x4 280 pk in bestelling....
Eerste week januari besteld, tot vandaag nog helemaal geen leverdatumin zicht.

Das is zwaar klote als er andere later bestellen en nu al rondrijden:mad::banghead:

@Bartjanssens hopelijk hoor jij binnenkort ook positieve geluiden van je dealer.

ik kreeg vandaag het volgende nieuws:

"Het gaat goed met de levertijd van de auto, de auto is onderweg naar Nederland.
De verwachting is dat de auto over twee weken geleverd zou kunnen worden".

Koopovereenkomst is getekend in week 5 (Nederland)
Levering (onder voorbehoud) week 21

Superb combi 3 TSi 2,0 L&K Cappuccino Beige
Bruin lederen interieur
Panorama Dak
Achteruitrijcamera
Parkeerassistent
Trekhaak wegklapbaar
Verwarmende stoelen achter
Reserve wiel
Verwarmbare vooruit
Travelassist
Lichtpakket
Virtueel Pedal

Aanvankelijk levertijd week 15, toen week 20, nu onder voorbehoud week 21.

P.s.
In mijn beleving zijn brandstof, motor inhoud, opties (panoramadak, bruin leder, enz., enz., ...) of uitvoering (Style, L&K) momenteel slechts ten dele verantwoordelijk voor de levertijd.
Belangrijkere variabelen lijken de dealer en mogelijk het land waar de koopovereenkomst is gesloten.

Jan A

Actief lid
Eind februari besteld
L&K 2.0 DSG 280 pk
volgens de garage ergens augustus of september
Da's het lot der Belgen, vrees ik.
Mijn Combi Style 2.0TDI DSG is hetzelfde lot beschoren. Ook eind februari besteld, geschatte levering eerst eind augustus, begin september, nadien begin augustus en tot op heden status onbekend.

Bovenaan Onderaan