Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Stevo

Lid
Een kleine vraag betreffende de voorste nummerplaat.

Ik heb er eentje in plexi, dus glad zonder reliëf.

In de bumper zitten 4 gaten, 2 links en 2 rechts, maar relatief naar het midden toe.

Is het de bedoeling dat ik die plexi plaat rechtstreeks op de bumper monteer, waardoor ik eigenlijk een gat moet maken in de bumper daar waar er geen voorzien zijn momenteel?

Of moet ik toch met een plaathouder werken die dus gefixeerd wordt via die meer gecentreerde gaten in de bumper op vervolgens de plexi plaat op de houder te monteren?

De laatste optie, zo is het nu. Maar wel nog met een plaathouder van de dealer met reclame op.
Maar die is vrij recht en volgt de bolling van de bumper niet.

Enig advies? :)
 

Bart81

Forumguru
Een kleine vraag betreffende de voorste nummerplaat.

Ik heb er eentje in plexi, dus glad zonder reliëf.

In de bumper zitten 4 gaten, 2 links en 2 rechts, maar relatief naar het midden toe.

Is het de bedoeling dat ik die plexi plaat rechtstreeks op de bumper monteer, waardoor ik eigenlijk een gat moet maken in de bumper daar waar er geen voorzien zijn momenteel?

Of moet ik toch met een plaathouder werken die dus gefixeerd wordt via die meer gecentreerde gaten in de bumper op vervolgens de plexi plaat op de houder te monteren?

De laatste optie, zo is het nu. Maar wel nog met een plaathouder van de dealer met reclame op.
Maar die is vrij recht en volgt de bolling van de bumper niet.

Enig advies? :)
Mijn voorste plaat is gewoon met 4 vijzen en bumper vastgezet. Zonder plaathouden.... Prima in orde zo
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    451,4 KB · Weergaven: 72

DaveW

Forumguru
Tip voor de officiële nummerplaat: de kopjes van de vijzen wat aanboren, dan kan de plaat niet zomaar afgeschroefd worden. Hier in de streek verdwijnen regelmatig nummerplaten, zei m'n verzekeringsagent (soms zelfs met de auto er nog aan).
 
Bovenaan Onderaan