Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Bart81

Forumguru
Ben eerlijk gezegd al blij dat ik iets langer heb moeten wachten zodat mijn combi al my 2017 is!

Ook die randloze spiegel is veel beter.

Het enige dat ik mankeer in de l&k wat wel op my 2016 in de lijst stond is:
- opbergvak onder bedtuurderszetel -> heeft dit te maken met elektrisch verstelbare passagierszetel? Of is dit gewoon weggelaten?
- brillenhouden plafond -> stond ook in de lijst maar is niet aanwezig. Heeft dit te maken met pano dak?

Ach ja... Stoort me niet echt, wagen is waanzinnig!!!!!:tegek:
 

sandervdw

Actief lid
Ben eerlijk gezegd al blij dat ik iets langer heb moeten wachten zodat mijn combi al my 2017 is!

Ook die randloze spiegel is veel beter.

Het enige dat ik mankeer in de l&k wat wel op my 2016 in de lijst stond is:
- opbergvak onder bedtuurderszetel -> heeft dit te maken met elektrisch verstelbare passagierszetel? Of is dit gewoon weggelaten?
- brillenhouden plafond -> stond ook in de lijst maar is niet aanwezig. Heeft dit te maken met pano dak?

Ach ja... Stoort me niet echt, wagen is waanzinnig!!!!!:tegek:
Beide zouden ook niet op de MY2016 gezeten hebben (en beide redenen zijn correct ;) ).

Welke dag heb je besteld en wat was jouw beloofde productiedatum. Ik heb 29 januari besteld en productiedatum was laatste dag van MY2016 normaal. Nog geen melding van de garage dat hij binnen is, dus ik weet ook nog niet zeker of het nu effectief MY2016 is...
 

Bart81

Forumguru
Besteld 11 januari gemaakt 2e week juni. Als uwe nog niet in productie is moet het zeker my2017 zijn hoor
 

BBO

Senior Member
Leuk meer keuze bij sfeerverlichting of spiegel zonder rand. Maar ik zit er niet met in dat ik maar keuze heb uit 3 kleuren of mijn spiegel wel nog een rand.

Had ik mijn SII enkele weken eerder besteld ik had geen dagrijlichten en geen chroom plaatjes op de lichtsproeiers. En had ik mijn SII enkele maanden later besteld dan had ik een vinnetje ipv van een knoert van een klassieke antenne. Had mijn vrouw haar SII een half jaar later dan had ze voor dezelfde prijs een pano dak....

In autoland weet je nooit en zijn ze constant aan het updaten. Als je altijd het laatste van het laatste wil dan moet je nooit een nieuwe wagen bestellen of als je de mogelijkheid hebt elk jaar een nieuwe. Ik ben blij met mijn SIII L&K zoals hij is want ik reed als 1 van de eerste met rond en weet dat ik veel snufjes heb die nog jaren gaan nodig hebben om in het merendeel van de wagens te komen.
 
Laatst bewerkt:

sandervdw

Actief lid
Besteld 11 januari gemaakt 2e week juni. Als uwe nog niet in productie is moet het zeker my2017 zijn hoor
Net even gebeld, hij is onderweg naar België maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen of het nu MY2016 of MY2017 is (ze gokken 2017 itt alle voorgaande telefoontjes). Met de huidige configuratie zou ik in elk geval blijer zijn met MY2017 (phone box met oplaadfunctie, meer kleuren interieur, mooiere spiegel).
 

Bart81

Forumguru
Net even gebeld, hij is onderweg naar België maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen of het nu MY2016 of MY2017 is (ze gokken 2017 itt alle voorgaande telefoontjes). Met de huidige configuratie zou ik in elk geval blijer zijn met MY2017 (phone box met oplaadfunctie, meer kleuren interieur, mooiere spiegel).
Garage kan perfect zien welke dag wagen gemaakt is...
Als hij in juni gemaakt is is het in principe altijd my 2017
 

sandervdw

Actief lid
Garage kan perfect zien welke dag wagen gemaakt is...
Als hij in juni gemaakt is is het in principe altijd my 2017
De garagist zat niet op zijn bureau waardoor hij enkel in het systeem van D'ieteren kon kijken. Hij was 20 juni verzonden richting België dus ik vermoed dat hij wel in juni gemaakt is. Heb je trouwens nog een achteruitrijcamera (is in UK uit de MY2017 L&K uitgevallen)?
 

Stevo

Lid
Hier wat minder nieuws betreffende de levering.

Heb telefoon gehad van de dealer om te zeggen dat de wagen blijkbaar nog niet binnen is. In tegenstelling tot wat het verkoopsterke mij gezegd had. Wagen is vorige week donderdag "gedeparkeerd" zoals dat heet en transport op gegaan voor levering aan de de dealer.

Ik was al blij dat 'ie niet meer op de parking van Erps-Kwerpss tond de nacht van vorige week donderdag op vrijdag omdat er hagelschade was bij sommige wagen.

Nu kan het altijd zijn dat de wagen bij de transporteur, die hun eigen parkings hebben, daar hagelschade zou hebben opgelopen.

Zeer bizar allemaal. Feit is dat er morgen dus geen levering is. :nono:
 

Stevo

Lid
Mja, veel valt er niet aan te doen he.

Snap niet goed dat de dealer niet weet waar die wagen zich bevindt.
Heb het aan mijn contactpersoon gevraagd bij d'Ieteren. We zien wel...
 

Servaas

Actief lid
@Stevo bizar verhaal. Bij de Fabia Combi die ik 2 jaar geleden heb bijgekocht, waren de papieren verloren gegaan bij het transport naar de dealer. Het heeft toen ongeveer een maand geduurd voor ze die teruggevonden hadden. Ik hoop voor jou dat ze een volledige auto iets sneller terugvinden.
 

Bart81

Forumguru
Vandaag weer op pad geweest met de superb... Damn, wat een leuke wagen!!!
Echt een plezier, zelfs al gewoon om er in te zitten!!!

Telkens ik nog maar naar mijn auto kijk betrap ik me erop dat er echt een spontane lach tevoorschijn komt! Hihi
 

Bart81

Forumguru
Vandaag weer even op pad geweest met de tsi....:tegek:man man man, wat een wagen! Hij is en rijd echt waanzinnig!

:sterretjes:
 

Stevo

Lid
Daarstraks een witte combi 4x4 280 zien rijden op de E19 tussen Waterloo en Tervuren.

Iemand van hier met als nummerplaat 1-AAA-203?
 

Bart81

Forumguru
Daarstraks een witte combi 4x4 280 zien rijden op de E19 tussen Waterloo en Tervuren.

Iemand van hier met als nummerplaat 1-AAA-203?
Ik was het niet!:pieker:

Hoe weet je zeker dat het een 280 was?

Ondertussen al nieuws over jou wagen?
 
Bovenaan Onderaan