Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Arco

Forumguru
Knappe bak! Kan je ook enkele foto's van het interieur posten?
Hoe snel gaat deze bolide van 0-100?
 

Arco

Forumguru
En dat allemaal met een 2-liter...220-230 pk is ook "belachelijk" weinig voor een "RS" ...dat wordt dan chippen...:D
Dat lees je ook in de vakpers, Skoda plakt er te snel een RS-label op...
 

Servaas

Actief lid
@Bartjanssens ik heb keuze uit 10 verschillende kleuren en dan kun je de intensiteit nog regelen van heel zacht tot heel fel. Dit geeft het interieur direct een exclusievere look vind ik
 

Bart81

Forumguru
Zalig!!!! Wist ik helemaal nog niet dat dit er ging opzitten nu!!! Moet ik morgen direct checken dan.
 

Servaas

Actief lid
@Bartjanssens ter info: werkwijze voor aanpassen van de sfeerverlichting staat op pagina 88 van infotainment handleiding. Ik heb er gisteren kwartier achter moeten zoeken voor ik het gevonden had. De motor moet trouwens draaien om dit te kunnen aanpassen
 

Bart81

Forumguru
@Servaas wel blij met de extra kleuren is zeker een meerwaarde.

Maar zou vooral graag weten welke zaken eventueel zijn weggelaten tov my 2016
 

Servaas

Actief lid
@Bartjanssens voorlopig heb ik enkel extra's ontdekt: veel meer keuze sfeerverlichting, een randloze achteruitkijkspiegel binnenin & dan nog een ruitenwisser welke normaal niet voorzien was op de HB. Deze stoort uiteindelijk niet moet ik toegeven. Ik heb ook 230V contact achteraan al gevonden.
 

Bart81

Forumguru
@Bartjanssens voorlopig heb ik enkel extra's ontdekt: veel meer keuze sfeerverlichting, een randloze achteruitkijkspiegel binnenin & dan nog een ruitenwisser welke normaal niet voorzien was op de HB. Deze stoort uiteindelijk niet moet ik toegeven. Ik heb ook 230V contact achteraan al gevonden.
Zoooooooooooo curieus nu!!!! Morgen is de langverwachte dag, hopelijk heeft mijn l&k ook die extra functies
 
Bovenaan Onderaan