Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Bart81

Forumguru
Mijn eerste onderdelen voor mijn superb zijn ondertussen aangekomen...

De sportpedalenset vanop aliexpress voor 15,95 $ free shipping ( hoe is het mogelijk )

En dan blijkt de kwaliteit ook nog zeer goed te zijn ook!

1 onderdeel is gemaakt in Italie
2 andere onderdelen in duitsland

:pardon:

Zou je niet verwachten als je zo'n set besteld uit china...

Nog moet alleen mijn wagen nog geleverd worden:tegek:

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    918,8 KB · Weergaven: 47

RefleCs

Forumguru
Mijn eerste onderdelen voor mijn superb zijn ondertussen aangekomen...

De sportpedalenset vanop aliexpress voor 15,95 $ free shipping ( hoe is het mogelijk )

En dan blijkt de kwaliteit ook nog zeer goed te zijn ook!

1 onderdeel is gemaakt in Italie
2 andere onderdelen in duitsland

:pardon:

Zou je niet verwachten als je zo'n set besteld uit china...

Nog moet alleen mijn wagen nog geleverd worden:tegek:

Is inderdaad een prima set ;) Heb ze er ook inzitten en het maakt de boel net even af. En qua kwaliteit ziet en voelt het inderdaad goed aan. Overigens zou ik aan de Italië en Duitsland teksten niet teveel waarde hechten. Ze maken daar alles tot in detail na ;)

Ik heb ze naast die bij de dealer gehouden en er was nagenoeg geen verschil met de originelen. Het is te schandalig voor woorden dat men daar zo verschrikkelijk veel geld voor vraagt.

Bart81

Forumguru
@Stevo
Ik twijfel ook nog om kentekens te verwijderen... Vraag me alleen af of het zelf goed te doen is.
Langs de andere kant heeft het ook wel iets toch? De kenners weten toch aande uitlaat dat het om de tsi gaat. Is namelijk het enige model waar de dubbele uitlaar opzit

Stevo

Lid
@Stevo
Ik twijfel ook nog om kentekens te verwijderen... Vraag me alleen af of het zelf goed te doen is.
Langs de andere kant heeft het ook wel iets toch? De kenners weten toch aande uitlaat dat het om de tsi gaat. Is namelijk het enige model waar de dubbele uitlaar opzit

Ik vind vooral dat het te druk oogt.

De uitlaten verklappen m.i. genoeg dat het om een krachtigere versie gaat.

Verder kan je niet aan de benaming concluderen dat het om een 280 versie gaag. Want 4x4 zegt niets.

Ik vind het cleaner ogen.

Schep

Forumguru
Nou, je kenteken is niet helemaal weggewerkt, en dan komt het nieuwsgierig aagje in mij naar boven.
Dus even ingevuld bij de RDW om te kijken of ik het kenteken inderdaad goed had ontcijferd, en dan staat er:

MR5E6GB.png

Stevo

Lid
Neen nog geen concrete datum.
Wagen staat sinds vorige week donderdag in Erps-Kwerps.
Morgen worden de papieren naar de dealer opgestuurd en kan de wagen "gedeparkeerd" (vrijgegeven door d'Ieteren na betaling door de garage) worden en gaat 'ie naar de dealer.
Afhankelijk van de verzekeraar kan het wel snel gaan en ik schat er volgende week mee te rijden...

Jij?

Bovenaan Onderaan