Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Bart81

Forumguru
beste forumgenoten.

Ben heel curieus wie er ondertussen al een l&k versie geleverd gekregen heeft?
Graag eventueel aanvullen met foto's
Graag vermelding van de effectieve wachttijd tussen bestelling en levering aub
Graag vermelden land van bestelling

Sorry voor alle lotgenoten, maar hier graag enkel l&k aflevering posten aub.

Bedankt
 
L&M en garage hebben geconfirmeerd dat ze bezig zijn met de papieren sinds vorige week.
Dus ik hoop de L&K deze week nog te kunnen gaan halen.

Besteld 28 december 2015.
Dus iets langer dan 3 maand in België.

Heb die dus nog niet officieel :nailbiting:
 
Combi L&K 150pk DSG
+ Beige leder, L&K pack, Bagageruim afdekking automatisch verschuifbaar, skizak, trekhaak inklapbaar, pack lederafwerking (lederen stuur+DSG peddels), geventileerde voorzetels, tijdelijk reservewiel, bijverwarming, rubbertapijten, panoramadak
 

Bart81

Forumguru
3 maanden!!! Wel heel snel dan...
Ik heb mijne 10 dagen later als jou besteld zelfde uitrusting ook belgie.

Voorlopige leverdatum nog steeds eind september....raar toch!!
 
3 maanden!!! Wel heel snel dan...
Ik heb mijne 10 dagen later als jou besteld zelfde uitrusting ook belgie.

Voorlopige leverdatum nog steeds eind september....raar toch!!

Die leverdatum is niet te doen.

Bij bestelling zeiden ze mij ten vroegste 26 juli.
Daarna zeiden ze dat dit veel vroeger zou worden waarschijnlijk april. Ik heel blij.
En dan kreeg ik plots te horen dat er wat problemen waren (panoramadak en beige leder) en dat het september zou worden.

En dan een paar weken geleden krijg ik een mail om te zeggen dat de wagen in de garage stond.
 

DavidV

Forumguru
Dit meen je niet ! Geluk voor jouw, maar hier word ik zooo pissig van !!! Kijk naar mijn onderschrift, mijn wagen heeft geen enkele optie die jij niet hebt.
 

DavidV

Forumguru
productie 16 mei zeggen ze nu... niet bevestigd en met veel voorbehoud, en wetende dat de datum nog elke week beweegt. 2 weken terug was het 15 april, vorige week was het 30 mei, nu 16 mei productie.
 
Mijn L&K (190pk) was supersnel geleverd.

Leveringsdatum was ergens in november en hij is geleverd ergens in augustus.
 

Brambo K

Nieuw lid
Combi black magic L&K + pack L&K, 2.0 TDI beige leder. Besteld begin Febr, eerst levertijd dec, huidige S2 lease naargelang aangepast. Belde half maart om te wisselen naar zwart leder omdat ik toen in de config zag dat dit ook ging. Kreeg antwoord dat dit niet meer ging wan auto ging 21 maart in productie! Uiteindelijk is hij zelfs op 18/03 geassembleerd. Nu bij dealer, huidige lease opnieuw aangepast naar begin mei. 4 mei mag ik hem in ontvangst nemen. Ging ontzettend snel om 1 of andere vreemde reden. Garage was ook verschoten.
Wat ik wel zie is dat bruin leder precies nt zo vlot doorkomt. Zou dat het kunnen zijn? Beige leder zit nl ook op style dus misschien meer voorraad?
 

stevenpeeters2

Nieuw lid
Besteld in België: Combi Brown metallic L&K, L&K pack, Bagageruim afdekking automatisch verschuifbaar, trekhaak inklapbaar, pack lederafwerking (lederen stuur+DSG peddels), geventileerde voorzetels brown leather, tijdelijk reservewiel, panoramadak
Besteld op 12 augustus, met de vraag om niet voor 15 januari te leveren (leek toen nog nodig wegens huidig leasecontract), eerste keer uitgesteld tot eind april, dan tot eind juli.
Dealer houdt mij elke week op de hoogte, stond 2 weken terug op de planning om in week 17 in productie te gaan, morgen weet ik of hij in week 21 in productie gaat...
 
Bovenaan Onderaan