Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

Besteld in België: S3 combi 110kw 2.0 crtdi L&K met pack L&K - panodak - zwart geperforeerd leder - trekhaak - 19" Phoenix anthracite alloy wheels.

Bestelling 29 februari 2016, levering aanvankelijk voorzien voor 22 januari 2017, deze week gewijzigd naar eind september 2016.

En maar blijven hopen dat hij er deze zomer al is ^^
 
Combi black magic L&K + pack L&K, 2.0 TDI beige leder. Besteld begin Febr, eerst levertijd dec, huidige S2 lease naargelang aangepast. Belde half maart om te wisselen naar zwart leder omdat ik toen in de config zag dat dit ook ging. Kreeg antwoord dat dit niet meer ging wan auto ging 21 maart in productie! Uiteindelijk is hij zelfs op 18/03 geassembleerd. Nu bij dealer, huidige lease opnieuw aangepast naar begin mei. 4 mei mag ik hem in ontvangst nemen. Ging ontzettend snel om 1 of andere vreemde reden. Garage was ook verschoten.
Wat ik wel zie is dat bruin leder precies nt zo vlot doorkomt. Zou dat het kunnen zijn? Beige leder zit nl ook op style dus misschien meer voorraad?
Ongelofelijk... Hopelijk volgen er nog zo :)
 

sandervdw

Actief lid
Combi black magic L&K + pack L&K, 2.0 TDI beige leder. Besteld begin Febr, eerst levertijd dec, huidige S2 lease naargelang aangepast. Belde half maart om te wisselen naar zwart leder omdat ik toen in de config zag dat dit ook ging. Kreeg antwoord dat dit niet meer ging wan auto ging 21 maart in productie! Uiteindelijk is hij zelfs op 18/03 geassembleerd. Nu bij dealer, huidige lease opnieuw aangepast naar begin mei. 4 mei mag ik hem in ontvangst nemen. Ging ontzettend snel om 1 of andere vreemde reden. Garage was ook verschoten.
Wat ik wel zie is dat bruin leder precies nt zo vlot doorkomt. Zou dat het kunnen zijn? Beige leder zit nl ook op style dus misschien meer voorraad?

Normaal zorgt het beige leer net voor vertraging. Dat was ook de reden waarom het zwarte leer beschikbaar is gekomen.
 
Vreemd... Als ik de posts van mensen met een bijzonder lange levertijd nakijk (bvb DavidV) dan lijkt het net om het bruine leder te gaan...
 

DavidV

Forumguru
Vreemd... Als ik de posts van mensen met een bijzonder lange levertijd nakijk (bvb DavidV) dan lijkt het net om het bruine leder te gaan...
Mag toch niet onze taak zijn om dat proberen te doorgronden, hé ? In februari hebben ze me aangeboden om te switchen naar zwart leder, en dat zou dan 1 week levertijd gescheeld hebben... heb dat toen niet gedaan.
 
Besteld op 21 oktober: L&K Combi, 2.0 150PK, DSG, quartz grey, pegasus Anthraciet velgen, L&K-pack, geventileerde beige lederen zetels, trekhaak, reservewiel, extra winterbanden op Zenith velgen.

Eerste leverdatum was juni, daarna gewijzigd naar september en uiteindelijk is hij geleverd op 26 maart.

Ik moet zeggen: het is het wachten meer dan waard. Wat een fantastische wagen!!! Is toch een enorm verschil met de SII.

Ik post binnenkort wat foto's.
 

Servaas

Actief lid
Vreemd... Als ik de posts van mensen met een bijzonder lange levertijd nakijk (bvb DavidV) dan lijkt het net om het bruine leder te gaan...
Betwijfel het. Ik heb beige geventileerd leder genomen. Mijn levertijd is overtussen verschoven van 10 maart 2016 over 'ergens in mei of juni' om te eindigen op 'oktober 2016 maar ze gaan proberen of het niet sneller kan' Het is precies alsof ze alle bestellingen op een grote hoop gooien en elke week op goed geluk een aantal bestelformulieren hieruit trekken en deze wagens dan die week bouwen...
 

Bart81

Forumguru
Tot nu toe zeer weinig l&k auto's al geleverd blijkbaar....
Wel veel in bestelling.
Dat beloofd
 

sandervdw

Actief lid
De leasing heeft vandaag een "verzekeringsdocument" gevraagd, dus ik vermoed dat er toch schot in de zaak komt.
 

stevenpeeters2

Nieuw lid
Besteld in België: Combi Brown metallic L&K, L&K pack, Bagageruim afdekking automatisch verschuifbaar, trekhaak inklapbaar, pack lederafwerking (lederen stuur+DSG peddels), geventileerde voorzetels brown leather, tijdelijk reservewiel, panoramadak
Besteld op 12 augustus, met de vraag om niet voor 15 januari te leveren (leek toen nog nodig wegens huidig leasecontract), eerste keer uitgesteld tot eind april, dan tot eind juli.
Dealer houdt mij elke week op de hoogte, stond 2 weken terug op de planning om in week 17 in productie te gaan, morgen weet ik of hij in week 21 in productie gaat...
Net dealer aan de lijn gehad, hij staat nu ingepland voor week 19, deze wordt volgens hem dinsdag finaal vastgelegd, dus woensdag weet ik of het week 19 zal zijn...
 

BBO

Senior Member
Vandaag bericht gekregen dat mijn in Belgie op 6-8-15 bestelde Superb Combi L&K brillant silver 150 tdi dsg bruin leder, Pano dak en pack L&K op transport staat van invoerder naar dealer. Het enigste wat nu nog kan mislopen is dat hij van de vrachtwagen valt of hem stelen.

Volgens dealer zorgt bruin leder voor vertraging, beige niet meer. Van sommige motoren zou er ook meer voorraad zijn als van andere.

Bij bestelling, toen was combi nog niet gelanceerd, was de wagen voorzien voor december. Dus een dikke 4 maand vertraging.
 
Ben vandaag de Combi L&K gaan afhalen.
Goede uitleg gekregen van de verkoper en alle toeters en bellen gezien en getest.

Al een klein ritje huiswaarts kunnen maken en zalig.
De kickdown van de 150pk DSG is ook leuk :thumbsup:

Panodak, achteruitrijcamera, beige leder en 230v/usb zitten er ook allemaal in.

Zal dit weekend wel eens goede foto's maken.
 
Zoals beloofd enkele foto's.

SIII Combi L&K, 2.0 150PK, DSG, Quartz grey, geventileerde beige zetels, pegasus anthraciet velgen. Extra's: L&K-pack, wegklapbare trekhaak, reservewiel,extra winterbanden.

Besteld op 21 oktober, geleverd op 26 maart.

Ik ben er nu ongeveer 3 weken mee aan het rijden en nog steeds heel erg tevreden. Enige minpunt tot nu toe: overmatig geluid bij rechter achtervering (bij lage snelheid).
 

Bijlagen

  • Afbeelding1 (Medium).png
    Afbeelding1 (Medium).png
    1,3 MB · Weergaven: 150
  • Afbeelding2 (Medium).png
    Afbeelding2 (Medium).png
    1,4 MB · Weergaven: 133
  • Afbeelding3 (Medium).png
    Afbeelding3 (Medium).png
    1,4 MB · Weergaven: 135
  • Afbeelding4 (Medium).png
    Afbeelding4 (Medium).png
    1,3 MB · Weergaven: 145
  • Afbeelding5 (Medium).png
    Afbeelding5 (Medium).png
    1,1 MB · Weergaven: 138
  • IMG_1916.JPG
    IMG_1916.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 147
  • IMG_1919 (Medium).JPG
    IMG_1919 (Medium).JPG
    165,1 KB · Weergaven: 141

Bart81

Forumguru
Zoals beloofd enkele foto's.

SIII Combi L&K, 2.0 150PK, DSG, Quartz grey, geventileerde beige zetels, pegasus anthraciet velgen. Extra's: L&K-pack, wegklapbare trekhaak, reservewiel,extra winterbanden.

Besteld op 21 oktober, geleverd op 26 maart.

Ik ben er nu ongeveer 3 weken mee aan het rijden en nog steeds heel erg tevreden. Enige minpunt tot nu toe: overmatig geluid bij rechter achtervering (bij lage snelheid).

Zeer nice ride!!!
Geniet ervan
 
Bovenaan Onderaan