Superb 3 Levering skoda superb L&k versie

@Octavia32 volgens de eerste post 3-3-2016 van @Morpheus2016 inderdaad een Combi.

Het is wel één van de variabelen die mogelijk de levertijd zou kunnen beïnvloeden.
Ik ben gestopt met verder analyseren welk item een vertraging of juist een versnelling van levertijd kan geven.

In mijn beleving is er geen pijl op te trekken.
 

Bart81

Forumguru
En de belgen moeten dan miss iets langer wachten, maar wij betalen in ieder geval een heel stuk minder dan onze noorderburen...:thumbsup:
 

Bart81

Forumguru
Heeft er nu eigenlijk ondertussen al iemand de 2.0 tsi 4x4 280 pk geleverd gekregen?

Ben best reuze benieuwd naar de rijervaringen van deze bom....:tegek::tegek::tegek:
 
Geachte heer,

Zodra de auto bij ons op locatie is zal ik foto's maken en deze u toezenden.

Met vriendelijke groet,


Als ik plaatsjes binnen krijg zal ik ze hier direct posten.
Kan niet wachten!

 

Schep

Forumguru
Ik weet inmiddels waar al die L&K's rondrijden! Noorwegen zit er vol mee. En allemaal op 19". Ik schaam me dood met mijn karige 18" ;)
 

Bart81

Forumguru
@Superb zonder parkeerhulp zalig!!!!!! Wou dat de mijne er ook al was!

Voor zover ik weet ben jij dan de eerste hier op het forum die de combi 4x4 tsi 280 pk in ontvangst neemt?

Ik heb net dezelfde in bestelling alleen andere buitenkleur...

Ik sta echt te popelen op de eerste bevindingen kwa rijgedrag, hopelijk kun jij snel jou bevindingen hier kwijt want ik ben reuze curieus hoe hij rijd?

Laat ook ff weten of hij inderdaad is afgeleverd zoals je hem besteld hebt?

En vergeet natuurlijk de foto's niet te posten

Gr
 
@Bartjanssens
Ik zal zo snel mogelijk van me laten horen.

De bestelling is via een 'omweg' gegaan.
De auto is besteld bij een voormalig Skodadealer.
Hij is nog wel Skoda service Center.
Onderhoud kan dus met behoud van garantie daar plaatsvinden.

Zijn aanbod was aanzienlijk beter dan bij de reguliere dealer.

De auto is bij PON bestelt via een grote Skoda dealer.
Daar is hij afgeleverd. Geheel klaar komt hij woensdag (planning) Aan bij mijn 'Dealer'. Dan zoals gezegd in principe vrijdag levering.

Zijn inmiddels wel wat uitdagingen, zover ik begrijp.

Ik heb all season banden besteld (onderdeel van de deal) van een A merk Goodyear of Michelin. Deze zijn in Europa niet leverbaar voor de Pegasus velgen. In de Verenigde staten zijn die wel verkrijgbaar. Gezien de verwachtte levertijd was bestellen van de banden geen probleem (...). Ik ben benieuwd hoe zit dan gaan oplossen.

Wordt vervolgd!
 
Vandaag telefonisch contact gehad met mijn dealer.
Hij had teleurstellend nieuws.
Morgen wordt de Suberb niet geleverd.
De auto staat klaar bij de grote Skoda Dealer alleen op verkeerde banden (...)

Mijn dealer verwacht dat het volgende week vrijdag wel gaat lukken.
 

Servaas

Actief lid
@Bartjanssens goed gedacht. Laten we hopen dat er niets mis meer loopt. Met al dat gegoochel met de productie datum zal ik pas gerust zijn als hij bij de dealer staat
 

Bart81

Forumguru
Ach ja... Ik neem mezelf maar voor dat we uiteindelijk zo blij als een kind in een speelgoedwinkel gaan zijn als we onze fantastische bolide in ontvangst mogen nemen...:tegek:

Ik heb nog lang op het punt gestaan terug een passat te bestellen, maar ben los van de lastige leverperiode toch steeds meer en meer overtuigd dat de superb de beste keuze is.

Ik vind hem visueel echt mooier dan de nieuwe passat.
 
Bovenaan Onderaan