)maar bleef de doek dus eigenlijk te vochtig om nog goed zijn werk te kunnen doen. Uiteindelijk dus wel rond geraakt met een proper resultaat als gevolg MAAR eigenlijk moet je er dus 2 hebben om een grote wagen (zoals de Octavia) te kunnen drogen. Voor alle duidelijkheid, het lukt wel met 1 doek maar niet zo vlot als ik hoopte.
) vind ik alleszins wel beter dan voorheen!had ik ook bekeken! had die in de winkel gelegen waar ik om de Meg-towel geweest was, had ik die meegebracht. Ook al ontzettend veel goede dingen van gelezen. Laat jij mij iets weten of het een goede koop was?mijn vader heeft hem ook, ik vind het een drama doek!!
Ik wil deze gaan proberen.....
http://www.driven2shine.eu/fat-angry-orange-drying-towel.html

Andere optie, is om bij schadebedrijf lak te laten mengen die je als één laag aanbrengt en dan direct de juiste kleur heeft. Bij de setjes die de dealers verkopen krijg je een lakstift met kleurlak en een lakstift met blanke lak. Met alleen de kleurlak klopt de kleur echt niet, en met de blanke lak erover wordt het vaak óf erg ruw óf een soort lakpuist en ook dan klopt de kleur eigenlijk nooit omdat de ruwheid van de lak en dikte van de blanke lak niet klopt.wat zijn er nog meer voor mogelijkheden behalve lakstift en spuiten dan?
ik dacht zelf aan ff aantippen met zo'n stiftje/kwastje....
klopt Cordoba, lakstift gaat'm niet worden, heb een offerte opgevraagd en @s-line zou morgen vragen wat het kost bij hem op de zaakAndere optie, is om bij schadebedrijf lak te laten mengen die je als één laag aanbrengt en dan direct de juiste kleur heeft. Bij de setjes die de dealers verkopen krijg je een lakstift met kleurlak en een lakstift met blanke lak. Met alleen de kleurlak klopt de kleur echt niet, en met de blanke lak erover wordt het vaak óf erg ruw óf een soort lakpuist en ook dan klopt de kleur eigenlijk nooit omdat de ruwheid van de lak en dikte van de blanke lak niet klopt.

dat is die met die zwarte rand toch?Ik gebruik zelf de Orange Orangutan Microfiber Drying Towel. Superdoek.. kan niet anders zeggen..
Iets met behoud van je lak ofzo?Wassen?
Ik heb in de 15 jaar dat ik auto rijd mijn auto welgeteld 1x gewassen. Zinloos!
hij had de verkeerde kleur aangevinkt bij het bestellen, namelijk: witIets met behoud van je lak ofzo?![]()

Iets met behoud van je lak ofzo?![]()

En dat al anno 1575Ik gok er op, dat ie het zinloos vindt, omdat je auto toch weer vuil wordt. Vraag me of ie zichzelf ook niet meer wast omdat ie toch weer vuil wordt.![]()