Zwarte gril en koplampen van de Fabia Monte Carlo

Hetzer

Forumguru
ja die onderstrip is een drama, het is mij ook niet gelukt om de oude heel te verwijderen ;)
Maar wat was je kwijt voor de mistlampen links en rechts inclusief btw ????, dan bestel ik ze binnenkort ook,als het faabje op beurt moet.
 

Hetzer

Forumguru
dat word binnenkort de mistlampen bestellen, de overige lampen volgen later eerst effe sparen voor de JD stage-1 :)
 

Hetzer

Forumguru
Ook mooi icm Blauw!!!!!!!

2zj9rix.jpg
 

AvB

Senior Member
Inderdaad gaaf, laat ik nu net zo'n Fabia (RS - Race Blue - Black Pack) besteld te hebben.
 

Hetzer

Forumguru
@Hetzer]
Ik zit nog steeds te stoeien met mijn grootlicht. Deze units zijn t.o.v. het origineel niet uitgevoerd met een "losse" grootlicht lamp. Dat betekent dat je bi-halogeen verlichting hebt. Op het moment dat je grootlicht geeft verandert een soort luikjein de koplamp in hoogte en schijnt het licht verder weg. Probleem is dat het alleen werkt bij dimlicht. Ik kan dus niet seinen met het grootlicht als de auto in dagrij verlichting of stadslicht staat.

Zit eigenlijk te denken, is dit geen apk puntje ????
 

Hetzer

Forumguru
Lijkt mij ook, niet met stadlichten want daar mag je toch niet meerijden, maar wel icm de DRL, daar moet je lijkt mij kunnen seinen
Weet ook niet of dit nu op te lossen is
 
Hallo allen,

Ik ben nog steeds bezig om het uit te zoeken. Waarschijnlijk moet ik een extra draad gaan trekken die het grootlicht gaat aansturen zodra de hendel bediend word i.c.m. dagrijverlichting of stadlicht. Zoals al eerder door mij gezegd, in combinatie met dimlicht is het seinen met grootlicht geen probleem.
Lukt het niet voor de APK keuring dan gaan gewoon op dat moment tijdelijk de originele koplampen er weer in......
 
@Hetzer

Het is wel even werk, voorbumper moet er af om bij de bevestigingspunten te komen van de koplampen.......qua tijd zal dat voor iedereen verschillend zijn hoe snel je die gedemonteerd hebt.
 

Berry

Senior Member
Ik was vanmorgen bij de dealer en hoorde dat het complete Monte Carlo pakket te krijgen is.
Dus koplamp units gril sideskirts alles,
zou door Škoda geen reclame voor gemaakt worden.
Ze hebben daar een omgebouwde Ambition hatchback staan.
 

Hetzer

Forumguru
klopt alles is gewoon leverbaar, alleen doordat je alles dan los koopt, loopt het totaal bedrag aardig op
 

djmshell

Senior Member
van het weekend maar eens even bij mijn eigen dealer nagevraagd wat onderdelen kosten als ik ze bestel:

€64.37.- gril.
ondergril € 47.-
:ahum: das wel stukkie duurder. Tevens als ik wilde bestellen of ik alles vooruit wilde betalen daar het geen voorraad artikelen waren.

Ik wacht dus nog even en ga nog maar eens elders kijken.
 
Bovenaan Onderaan