Zwarte gril en koplampen van de Fabia Monte Carlo

Hetzer

Forumguru
hier nog een Rs met alleen de gril

174ih5.jpg


kortom ik twijfel nog of ik wel of niet de donkere lampen moet nemen, bij mijn eigen auto

mszr03.jpg


kosten zijn wel aardig zal wel meer dan 500 euro gaan kosten inclusief montage, en ook wacht ik even af of het "groot" licht euvel opgelost kan worden, waar dadara het over had.
 

AvB

Senior Member
Op een Fabia RS kost zo'n Black Pack (= koplampen met zwarte inserts + zwarte grille) - als optie - maar € 90.
 

Monteurtje

Forumguru
Ik kom terug op mijn eerder bericht. Er is wel een pakket leverbaar. Dat noemen ze de GT of GT+ pakket. Heb het in de accessoireslijst opgezocht. Maar daar staan de koplampen en mistlampen niet bij. Dus die zijn dan bij ons ook los besteld. GT+ pakket zijn een paar lijsten en spartbord verbreders en 17'' velgen. Zwart. Dat kost 1599,- incl. En zonder velgen 599,- incl.
 

piair1982

Forumguru
Wie kan mij de onderdeelnummers geven van het onderste monte carlo grille randje zwart en de mistlampen in het zwart?

Alvast bedankt!!!:winkie:
 

Ronnie

Forumguru
Grillerand: 5J0 853 607 B Afdeklijst € 29,33 incl. BTW,
Zwarte mistlampen worden niet genoemd in ETKA.
 

piair1982

Forumguru
Superskoda ken ik, maar ik hoor niet zulke goede berichten.

Inmiddels een dealer gesproken die het weet.
5J0941701C 8WC links mistlicht zwart
5J0941702C 8WC rechts mistlicht zwart.

Ik heb ze besteld, we zullen het zien.
Helaas zijn de koplampen niet met meesturende lampen te krijgen. Dit ook omdat de lampen monte carlo H4 zijn en niet compatibel met H7.

Een pre facelift zou je dus wel kunnen upgraden. Alleen moet je dan zijschermen, motorkap en voorbumper moeten vervangen...
 
Monte Carlo koplampen zijn geen H4 maar gewoon H7 hoor....

Ben benieuwd of je de goede mistlampen krijgt ik heb de volgende nr's besteld:
5J0941701 C
5J0941702 C
 

piair1982

Forumguru
Ja zaterdag komen ze erop. Dan ook foto's :laugh:

Maar de koplampen zijn niet leverbaar met draaibare koplampen.
 

Hetzer

Forumguru
@Piar, ben benieuwt naar het resultaat alleen met de mistlampen, wel een paar fotootjes schieten he?? ;)
Doe je de montage zelf ??? en wat waren de kosten ??

@Dadara, al wat meer bekend over dat "grootlicht" verhaal ??
 

Hetzer

Forumguru
Piar, is bij de mislichten alleen de binnen zijde zwart, en het buitenglas van de lamp gewoon doorzichtig??
ik vind ze in het echt minder donker dan in de folder.
Zo vind ik het ook nog wel mooi bij mij auto staan.



4qgdbc.jpg
28k4hn6.jpg




Wat was de prijs hiervan, en is de montage eenvoudig??? ik weet al hoe ik de units uit de bumper moet halen.
 

piair1982

Forumguru
Exact. De folder is gefotoshopt. Glas is helder, binnenzijde zwart, reflectorgedeelte is chroom.
Montage is heel simpel. Gewoon de handleiding uit het instructieboekje volgen.

Moeilijker was de onderste rand van de grille. De hele grille moest er uit om de oude siergrille voorzichtig te verwijderen.

Maar ik ben zeer gelukkig met het eindresultaat.
 
Bovenaan Onderaan