Zwarte gril en koplampen van de Fabia Monte Carlo

Hetzer

Forumguru
@djmshell, onderdelen komen uit duitsland als ze niet op voorraad zijn bij Pon, dit duurt circa 3 dagen.
faluwekul dat je het bedrag moet voor schieten dit lijkt me een eigen regel van je dealer.
 

djmshell

Senior Member
@ Hetzer,

Heb inmiddels al contact gehad met andere dealer.
Daar kan ik het zo bestellen. Niets voorschieten. Dus binnekort maar eens gaan bestellen.
Maar ff een andere vraag: Deze dealer zegt dat er GEEN skoda logo opzit. klopt dit???
 

alexis

Lid
Monte Carlo Grill en lampen kun je (oa via SuperSkoda) bestellen en op elke Fab monteren. Ik heb op mijn witte FC GL een MC grill, dat zwart ziet er toch beter uit dan dat chroom.

Alexis
 

alexis

Lid
Maak ik dit weekeinde even. Grtz, Alexis

EDIT: ik had nog een paar foto's liggen, hierbij dus. Grtz, Alexis

Monte Carlo grill 1.jpg Monte Carlo grill 2.jpg
 

Hetzer

Forumguru
ik zou toch nog voor de lampen en zwarte velgen ook gaan, dan krijg je dit effect !!!!!!!!!!!!!!!!!!

i2u8p5.jpg
 

alexis

Lid
Hoi Hetzer,

Ziet er inderdaad mooi uit, maar aangezien het een lease-auto is vind ik dat een beetje te duur (zo'n 400 Euro voor de lampen, inclusief mislampen) en naar schatting ook nog een zo'n 400 Euro voor de velgen. Misschien als ik de auto na het lease-contract overneem ;) Overigens heb ik er nu "mooie" zwarte velgen opliggen voor de winterbanden (zo'n simpele stalen velgen), maar dan met witte wieldoppen. Ziet er ook goed uit, alhoewel het op dit moment niet zo opvalt (hij is meer grijs van het vuil en de pekel, met witte strepen sneeuw en ijs er overheen).

Alexis
 

sandieman

Nieuw lid
Ziet er super uit.:cool:
even voor de nieuwsgierigheid, welke kleur hebben de spiegels en wat voor logo zit er boven het zijkinipperlicht?
 

AvB

Senior Member
De spiegels zijn zwart, glanzend:

11.jpg

Het is een Fabia RS.

Logo:

6.jpg

En 't rijdt fantastisch!
 

Hetzer

Forumguru
logo op de zij kant is ter ere van de kampioenschap winst van het IRC in 2010. is leverbaar (in het buitenland op de Sportsline/Monte-Carlo en ) op de RS
Ik heb ze ook :)

4twsuc.jpg
 
Bovenaan Onderaan