Zwarte gril en koplampen van de Fabia Monte Carlo

Hetzer

Forumguru
Via de onderdelen-man van Vepreda gaat het waarschijnlijk lukken om die zwarte gril te bestellen, morgen hoor ik meer.

4qgdbc.jpg
 

piair1982

Forumguru
Spannend, ben benieuwd wat ze dan kosten moeten.
Ik houd met spanning dit draadje in de peiling.
 

Hetzer

Forumguru
oh, de prijs weet ik al, 53 euro voor het bovenste gedeelte met het logo,
Het zwarte stripje (ipv de zilvere strip) onder de gril zou 49 euro moeten kosten, maar ik vind dat persoonlijk een beetje duur, dus ben ik voornemens een compleet zwarte gril te bestellen van de basis " Go" versie, koste namelijk maar 35 euro.
dan ben ik voor dik 80 euro klaar (voorlopig althans)
Maar goed , ik hou jullie hier wel op de hoogte.

(Overigens zijn de koplampen ook te bestellen, ook met meedraaiende lampen voor de Rs, zowel voor rechts als links rijdende auto)
 

Hetzer

Forumguru
Ongetwijfeld, maar je hebt bij zo'n overgespoten chromen gril veel last van steenslag.
 

djmshell

Senior Member
@ Hetzer: ja :) daar hed ik bij het posten ff niet aan gedacht.
En nu ik je reactie lees denk ik Duhh!!!!!! had ik zelf ook kunnen verzinnen :winkie:
 

Hetzer

Forumguru
Heb net contact gehad met Iwan, van de onderdelen afdeling van Vepreda.
De bestelling is goed gekeurd door Pon, maar is niet op voorraad bij hun, dat is logisch want het model word hier niet geleverd, hij staat nu in back-order het systeem geeft aan dat hij uit Duitsland komen.
Levertijd kan hij niets van zeggen, maar volgens Iwan, kan dat best snel gaan zo rond de 3 dagen.
So far , so good ;)
 

Hetzer

Forumguru
Hij is er, binnen 3 dagen na het bestellen bij www.vepreda.nl

2mdf7km.jpg

2ibbxbr.jpg

2mrck2h.jpg


Ik ga toch proberen of ik de onderste strip wel gewoon kan overspuiten , vind hem namelijk wel wat prijzig, mocht dat niet gaan kan ik hem altijd nog bestellen
 

Hetzer

Forumguru
en gemonteerd!!!!!!!!!!

9gg02q.jpg

14dghhh.jpg


De zilver lijst onder heb ik geprobeerd om voor ichtig los te halen, , maar deze is uiteindelijk toch gebroken, dus spuiten word hem niet.
Moet zeggen dat ik sowieso mijn vraag tekens had bij het eindresultaat, dus nu dinsdag maar een nieuwe zwarte onderlijst bestellen.
In het zwart zit trouwens een lichte metallic spikkel , wel erg mooi
 

Hetzer

Forumguru
Gril gaat erg makkelijk los, zit met 1 torx schroefje vast, voorderest van die plastic plugjes, die je er zo uitdrukt
Naar mijn mening staat dit op een zwart ook erg mooi, beetje hetzelfde idee wat ook de zwarte fabia 1 van DarkProject en Glenn hebben

Deze ga ik dinsdag weer bij de dealer bestellen

1zzw5s.jpg
 

RefleCs

Forumguru
Ziet er erg gaaf uit! Ben benieuwd hoe dat uitkomt op een scout! Zal eens kijken of ik wat kan fotosoepen!

Kan je nog eens een fotoje maken recht van voren alleen van wat verderaf? Ben benieuwd hoe de look is veranderd van een afstandje.
 

Hetzer

Forumguru
@Reflecs, ik zal binnekort als ik het onder sierlijstje er ook weer heb op zitten wel even een foto van veraf gaan nemen.
@Fabia, je ziet er inderdaad mooi uit, dit heb ik altijd al willen hebben, ook bij mijn vorige auto's. Misschien dat de lampen ook nog wel gaan komen , maar dat allemaal tzt
 
Bovenaan Onderaan