Zwarte gril en koplampen van de Fabia Monte Carlo

Hetzer

Forumguru
De b in het artikel nummer staat voor black, die zonder b is chroom.

Er zit inderdaad een metallic spikkel in, zal ongetwijfeld ecact jou carrosserie kleur zijn Piair
En dinsdag bestellen is vrijdag binnen!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal!

Ook ik heb de sierlijsten vandaag binnen gekregen voor mijn Black Magic Fabia Combi Greenline. MAAR; ik heb ook de mistlampen en koplampen besteld via de Skoda dealer. De mistlampen zijn binnen, de koplampen van de week....ben benieuwd! Zal vast en zeker stoer staan (zie mijn specs in bericht "hallo allemaal").
De sierlijsten zijn overigens in de kleur Black Magic mica.....

Hetzer

Forumguru
@Nomad, is tot dusver alleen voor de Fabia te verkrijgen

@dadara, ben ook wel benieuwt naar je foto's, dat gaat wel erg mooi staan, helemaal zwart.
Ik heb zelf ook de onderste lijst bestelt vanochtend zal vrijdag wel binnen komen.

Fabia

† In Memoriam
Lastig, op zich vind ik het zo ook mooi. Je moet oppassen dat het niet te donker wordt.

piair1982

Forumguru
Op het moment dat er donkere koplampen en mistlampen inkomen denk ik dat alles zwart wordt. Vindt het nu mooi in combinatie met de chromen lamp units. Heeft het iets speciaals vind ik. ;)

Hetzer

Forumguru
ziet er inderdaad wel sjiek uit zo!!!
Mijn onderstipje was gisteren binnen gekomen, het gaat inderdaad altijd supersnel die levering van onderdelen

piair1982

Forumguru
Ik heb het onderlipje toch besteld. Omdat geheel zwart met photoshop er nog mooier uitziet. Woensdag binnen denken ze...
Ik zal ook eens navraag doen voor de mistlampen in het zwart wat deze kosten.

@hetzer
al een foto van hoe het compleet er uit ziet bij jou?

Hetzer

Forumguru
hier alvast een close-up
2elchvo.jpg

Bovenaan Onderaan