WIFI in de Superb III

Tuulster

Forumguru
JAAAAAAAAA! het werkt!:jaja::maakmegek::yeehaa::arghh:

Had uiteindelijk alles te maken met het feit dat de telefoon niet op premium stond......
Maar goed het werkt nu en ik hoop dan andere bezitters, met behulp van dit draadje, de handel sneller aan de praat krijgen, ook als je hier weinig verstand van hebt (zoals ik.....:arghh:)
 

Tuulster

Forumguru
Dat doe je niet op je telefoon maar in de instelling van het telefoon gedeelte op de Columbus. Daar moet je de instelling op Premium in plaats van Handsfree zetten.
 
Dat is gek, want dat probleem heb ik met rsap in mijn S2 niet. Misschien ligt dat aan de rsap software van je telefoon? De mijn draait rsap van www.android-rsap.com op Cyanogenmod.

Dank je wel voor deze tip! Inmiddels overgestapt naar Cyanogenmod 12.1 in combi met deze RSAP software en dat werkt inderdaad prima op de M8! SIM kaartje intussen er weer uit en op de reserve bank gelegd :-).
 

kentim

Actief lid
Net nogmaals contact gehad met T-Mobile, de snelheid gaat NIET omlaag na het bereiken van de 4,56 euro per dag. Ideaal dus als de kids op een langer ritje met de iPad willen youtuben o.i.d. :D Direct besteld voor in mijn superb die ik over een week of 4 heb :D
 

Tuulster

Forumguru
Werkt perfect!!!!!
Gisteren hebben beide kids 1,5 uur zitten streamen op Youtube (complete speelfilm zelfs) zonder enige vertraging.
Vanavond eens even inbellen op Mijn T-Mobile om te kijken of het me inderdaad maar 4,56 heeft gekost!:D
 

kentim

Actief lid
Werkt perfect!!!!!
Gisteren hebben beide kids 1,5 uur zitten streamen op Youtube (complete speelfilm zelfs) zonder enige vertraging.
Vanavond eens even inbellen op Mijn T-Mobile om te kijken of het me inderdaad maar 4,56 heeft gekost!:D

Ben benieuwd :)

Kun je het WiFi ook aan en uit zetten via het touch screen? (Dit is namelijk handig voor langere afstanden maar voor korte ritjes is het tetheren van mijn telefoon goedkoper aangezien ik daar een redelijk dikke bundel op heb :) dus dan zou het mooi zijn als je het uit en aan kunt zetten met een druk op de knop :D
 

Tuulster

Forumguru
En ja hoor, keurig maximaal tarief betaald!! :thumbsup:

Super idee dus voor het gebruik dat ik heb met mijn kids: Af en toe tijdens lange ritten, volop MB's trekken met 2 kids met Ipad op de achterbank. :D
 

Tuulster

Forumguru
@kentim ; Heb ik me nog niet in verdiept aangezien ik daar geen last van heb....

Alleen mijn kids gebruiken het als ze met de Ipad in de auto mogen op lange reisafstanden. Zelf heb ik mijn smartphone er niet mee verbonden en zit ik gewoon op het zakelijk 4G netwerk.
 

kentim

Actief lid
Is het iemand opgevallen dat er iedere x als je de auto gebruikt er 1 cent van je tegoed afgaat? Zelfs als je data uit hebt gezet dan nog gaat er iedere x een cent van je tegoed af.
 
Bovenaan Onderaan