Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426

redfoxert

Senior Member
Mooi om te zien dat de meeste mensen de LavaBlue het mooiste vinden, maar dat bijna niemand hem besteld;)

Ik had graag de Kodiaq besteld in LavaBlue maar het ging budget technisch niet helaas :( Ik heb een Octavia gekozen (Race Blue) en daarop is die kleur helaas niet leverbaar (tenzij iemand mij en de dealer kan informeren hoe dan wel). Seat Ateca heeft ook Lava Blue maar met levertijden van meer dan een jaar valt die ook af.
 

B.Stuurder

Forumguru
Gezien het mijn eerste witte auto wordt denk ik dat moon of candy qua beleving niet heel veel zal uitmaken.
Blijft een gok, kon ik ze beide maar eens naast elkaar zien...

Een metallic wit geeft in zonlicht een heel mooi effect, bijna holografisch, maar de voorwaarde is wel dat de lak schoon is. De beleving is wel degelijk heel anders. Persoonlijk zou ik voor Moon White gaan, maar zoals je al zei, over smaak valt niet te twisten.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik had graag de Kodiaq besteld in LavaBlue maar het ging budget technisch niet helaas :( Ik heb een Octavia gekozen (Race Blue) en daarop is die kleur helaas niet leverbaar (tenzij iemand mij en de dealer kan informeren hoe dan wel). Seat Ateca heeft ook Lava Blue maar met levertijden van meer dan een jaar valt die ook af.
Op de O2 was die (prachtige) kleur wel verkrijgbaar, maar op de O3 helaas niet. Misschien komt de kleur weer op de facelift.....
 

CDK

Forumguru
Er komt een RS, vooralsnog alleen met een dikke biturbo dieselmotor. Of hij er werkelijk zo dik uit gaat zien als op de foto van AutoBild betwijfel ik, eveneens betwijfel ik of er een benzine RS komt en wel vanwege het feit dat Seat met een Ateca in Cupra uitvoering het SUV segment van VAG wil gaan bestormen.
 
Laatst bewerkt:

Frenk21

Forumguru
Er komt een RS, vooralsnog alleen met een dikke biturbo dieselmotor. Of hij er werkelijk zo dik uit gaat zien als op de foto van AutoBild betwijfel ik, eveneens betwijfel ik of er een benzine RS komt en wel vanwege het feit dat Seat met een Ateca in Cupra uitvoering het SUV segment van VAG wil gaan bestormen.
Ik heb ergens op een duitse site/ review gehoord dat er ook een benzine zou komen met dezelfde motor als in de nieuwe octavia rs met 280pk:lezen:. Vraag me alleen niet waar:pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Een metallic wit geeft in zonlicht een heel mooi effect, bijna holografisch, maar de voorwaarde is wel dat de lak schoon is.
En dat is nou net een probleem met een witte auto die niet in de garage blijft staan - "schoon" duurt (zeker in dit natte land) nooit lang...
 

Fmoon

Forumguru
Ik heb ergens op een duitse site/ review gehoord dat er ook een benzine zou komen met dezelfde motor als in de nieuwe octavia rs met 280pk:lezen:. Vraag me alleen niet waar:pardon:

Ja dat hoop ik wel zeg dat er een Benzine in komt. Als die er dan ook zo uitziet als op de foto.. in The pocket..
 

redfoxert

Senior Member
Op de O2 was die (prachtige) kleur wel verkrijgbaar, maar op de O3 helaas niet. Misschien komt de kleur weer op de facelift.....

Ik heb dus de FL besteld maar geen Lava Blue. Ik ga nog eens bij de dealer informeren voor de zekerheid ...

In de prijslijst is die kleur in ieder geval nergens vermeld dus ik vrees het ergste. Daarom heb ik mijn tweede keus (en eerste keus van mijn 5 jarige dochter) gepakt: Race Blue.
 

massis

Senior Member
De witte varianten vind ik wel mooi, maar zou ik zelf nooit bestellen omdat ik ze enkel mooi vind als ze echt nét gewassen zijn.

Bleven over: Lava Blue, maar dat vond ik wat neutraal, en Corrida Red. Die laatste is het dan maar geworden, lekker stoer en duidelijk.
Overigens viel me gisteren op dat Corrida Red niet langer te selecteren is in de configurator op skoda.be; erg vreemd?
 
Bovenaan Onderaan