Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426

ena

Forumguru
Bedankt JeSko, ik vind het nog steeds een moeilijke maar voorlopig ga ik het niet veranderen en blijft de race blue op de bestelbon staan…
 

elsinga

Forumguru
Ik had een Race Blue Octavia en nu een Velvet Red Kodiaq. Ik probeer een beetje bij de saaie kleuren vandaan te blijven. ;) De Velvet Red vrijwel blind besteld, maar uiteindelijk een Velvet Red Octavia gezien in het echt en die kleur is echt mooi!

Ben wel benieuwd wat er over 2 jaar te krijgen is qua kleur... dan wordt het tijd voor een andere leaseauto.
 

CharlesTucker

Forumguru
Ik vond dat Red Velvet ook een hele fraaie kleur, toen ik 3 jaar geleden m'n Octavia wilde bestellen heb ik dat serieus overwogen. In de showroom bij Hoogenboom stond toendertijd een auto in die kleur, ik weet niet meer of dat nou een Octavia of Superb was, maar het zag er heel fraai uit. Helaas wilde de rest van de familie er niet aan, dus is het Race Blue geworden, ook mooi trouwens.
 

ena

Forumguru
er is idd graphity grey nu ipv quartz grey. Weet niet of de kleur effectief anders is. Die plaatjes op de websites geven niet de werkelijke kleur mee
 

C00per

Senior Member
volgens mij is die wat matter in het echt. Ik heb er over getwijfeld maar zonder in het echt te zien toch maar weer Race Blue
 

elsinga

Forumguru
Om die reden rij ik Velvet Red. De O3 hiervoor was Race Blue. Wat de volgende wordt, nog geen idee. Eerst afwachten welke kleuren er over 2 jaar beschikbaar zijn. Maar de kans dat het niet een standaard wit/grijs/zwart wordt is vrij groot. ;)
 

hemi24

Forumguru
Lijkt momenteel wel dat hoe verder je van de fabriek af woont, hoe minder kleuren er beschikbaar zijn!!!

In Tsjechië kun je te kust en te keur, in Duitsland nog redelijk wat, maar in Nederland d houdt het bijna op met 5 tinten grijs… (en dat is inclusief wit en zwart!)
 
Bovenaan Onderaan