Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426

cortrans

Forumguru
Nee, dat grijs is te zakelijk...... Dit weekend even de loterij afwachten, en dan ga ik toch voor de "Lave Bleu"........
















En toen werd ik weer wakker:maakmegek:
 

CDK

Forumguru
Magnetic bruin heb ik nu al en die kleur ben ik straks na 5 jaar echt wel zat :jaja:
Moon wit daar hebben we al een Fabia van staan, maar steekt wel mooi af met de zwarte kunststof delen.
 

Frenk21

Forumguru
Lava blue voor de prive kodiaq en quarts grey voor de lease:maakmegek:.
Op de duitste site kan je overigens de auto al in alle kleuren samenstellen en de interiers zien van de 3 uitrustingsniveaus;). Pon is helaas niet zo snel:fool:
 

hemi24

Forumguru
Waarom gooien ze die Lava Blue er niet gewoon weer uit? Op de afbeeldingen laten ze het altijd lijken als de "oude" Storm Blue...

Lava Blue is een beetje groenig; "petrol" is wellicht een betere benaming (foto van een S3C ter verduidelijking):

Skoda-Superb-Combi-fotoshowImage-ae1f5853-879198.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik zou hem wel in het rood durven bestellen en dan afmaken met zwarte details als velgen, ramen, dakrails, lampen voor en achter smoke maken..... ik zie het wel zitten, nu m'n wederhelft nog..... :)
Wellicht heeft ze een punt als ze zegt dat de auto te groot is voor rood??
Kom er maar in met jullie ongezouten mening.
 
Ben een fan van rood. Maar is idd heel gevoelig voor kleur en uitvoering van alle "randzaken" die je al noemt (velgen e.d.). Maar er is één kleur die bij mijn wederhelft altijd een haat liefde gevoel oproept, je raadt het al.... :jaja:

Waar ik haar wel in kan volgen is de angst of het na de eerste 6 maanden nog steeds leuk is...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Hetzer

Forumguru
Corrida red met de zwart accenten in echt te gek !!, staat in ieder geval super op de Fabia MC

en op de Kodiaq komt het ook aardig te ze recht


14533575_648172792005501_2848186310844219392_n.jpg

14487174_191132661297396_4951308740587421696_n.jpg


al vind ik het jungle green, toch beter ;)

IMG_2753.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Fabia 123

Forumguru
Is de Kodiaq te groot voor rood, ach een brandweerauto is nog groter en meestal ook rood. Die zwarte accenten lijken mij mooi.

Jungle green, of Corrida red, maken het wagenpark fleuriger met de donkere dagen voor de boeg. Wanneer je in Nederland over de weg gaat komen twee kleuren wel heel vaak voor.
Boring black en boring grey en daar heb ik zelf ook aan meegegedaan.
Wie zegt dat een Kodiaq geen brandweerauto is, Wel na een middagje shoppen bij Ikea helpt een Kodiaq je uit de brand.
Zo brand nu maar los
 
Bovenaan Onderaan