Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426

massis

Senior Member
ze kunnen maar beter mijn kodiaq in jungle green leveren, want zo heb ik hem besteld omdat corrida red niet meer kon!

Mijn alternatief was quartz grey, maar ik was afgelopen vrijdag al 20 min naar de witte kodiaq bij de dealer aan het kijken voor zowel ik als mijn vrouw uberhaupt merkten dat er nog een 2de kodiaq stond, een quartz grey dus. Véél te onopvallend voor zo'n knappe wagen..
 

Rayzman

Actief lid
Als je auto voor week 22 gebouwd wordt kan die nog jungle green worden, anders moet je op zoek naar een andere kleur. Ik heb ook moeten switchen naar een andere kleur omdat Mato Brown niet meer kon. Hij wordt nu Magnetic Brown.
 

rdrummen

Senior Member
@maik1, cappuccino beige heeft een beetje een "ouwelullen" imago, maar persoonlijk vind ik de Kodiaq in deze kleur ook erg netjes :jaja: De kunststof delen steken mooi af ook :thumbsup:
Dat eerste vreesde ik eerst ook (vooral in vergelijking met mijn huidige sportieve Race-blue Octavia), maar ik denk ook dat de Cappuccino-beige wel heel mooi is met de zwarte kunststof-delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

maik1

Forumguru
Dat denk ik ook heren, vwb het afsteken tegen het zwart. Imago heb ik echter nooit zo belangrijk gevonden, ik heb gelukkig al jaren terug geleerd mij niet al teveel te storen aan meningen van anderen :angel: , maar ouwelullen begint steeds beter bij mij te passen hoor, met bouwjaar '74 ;)
Ik vind in ieder geval lichte kleuren beter passen bij grotere auto's, met als bijkomend voordeel dat dat meestal ook praktische kleuren zijn ivm optisch schoonhouden. Neemt niet weg dat het kleurenpallet van skoda wel erg behoudend is. Als mijn hobby-auto niet rood was had ik een corrida rode genomen denk ik... Jammer dat fel-blauw of iets heftiger groen niet leverbaar is bv :(
Affijn, we moeten het hiermee doen en hopelijk gaat bejaardenbeige nog lukken :jaja:
 

massis

Senior Member
Neemt niet weg dat het kleurenpallet van skoda wel erg behoudend is. Als mijn hobby-auto niet rood was had ik een corrida rode genomen denk ik... Jammer dat fel-blauw of iets heftiger groen niet leverbaar is bv :(

Race-blue kodiaq had ik ook wel kunnen smaken :D Maar zowel die als Corrida Red zijn niet te krijgen jammer genoeg :(
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

harry

Senior Member
Mijn mening wat betreft kleur; ben uit bouwjaar '76 dus voor mij (nog) geen oubollige bruin of groen tinten :maakmegek:. Grijs heb ik nu 2x gehad en een beetje op uitgekeken. Ben een liefhebber van zwart maar daardoor vallen de zwarte kunststof-delen een beetje weg. Lava blauw, had ik eigenlijk (nu achteraf gezien) moeten nemen :wavecry:. Rood vind ik heel mooi maar ook erg gewaagd. Het is wit geworden.

Candy white want het verschil met moon white is mij te klein. De prijs is wel een groot verschil dus daar nog wat opties voor gekozen. :D
 
Bovenaan Onderaan