Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426
En daar op inhakend weet iemand waar een Kodiaq Jungle Green staat (het liefst in Noord Holland)?
Las ook dat sommige de Kodiaq al besteld hebben :thumbsup:, wat is momenteel de levertijd?
 

Frenk21

Forumguru
En daar op inhakend weet iemand waar een Kodiaq Jungle Green staat (het liefst in Noord Holland)?
Las ook dat sommige de Kodiaq al besteld hebben :thumbsup:, wat is momenteel de levertijd?
@Thomass levertijd is afhankelijk van de dealer. Heeft hij nog plekken over voor 2017. Zo ja, zal het medio week 35 zijn, anders 2018. Zie ook topic levertijden.
 

CDK

Forumguru
En daar op inhakend weet iemand waar een Kodiaq Jungle Green staat (het liefst in Noord Holland)?
Las ook dat sommige de Kodiaq al besteld hebben :thumbsup:, wat is momenteel de levertijd?

Jungle Green is niet meer bestelbaar.
In de meeste gevallen zal de levertijd voor nog te bestellen Kodiaq's begin 2018 zijn.
Tenzij je een demo aanschaft of er nog een dealer is die nog een productieplaats vrij heeft. Sowieso wordt het normaliter pas op z'n vroegst 4e kwartaal 2017.
Er is een bestellingen en levertijden topic overigens :jaja:
 
Dank voor de reacties! Dat verklaard waarom Jungle Green ook niet meer op Skoda.nl staat. Begreep wel van Martin Schilder Alkmaar dat Jungle Green nog wel te bestellen is, maar verwacht gezien jullie reacties dat je halverwege het proces het vriendelijk verzoek krijgt een andere kleur te kiezen :-). Levertijden topic gevonden.
 

Triple4

Actief lid
Wie weet bij welke dealer een Kodiaq in de kleurstelling cappuccino beige staat ?
Hier zie je denk ik deze cuppucino en met de sportuitlaat ook nog (waar je moet op wachten tot juni 2018 voor de sportline).
De dealer had me deze kleur voorgesteld maar mijn vrouw koos voor zwart.
De rest van het filmpje is chinees voor mij:maakmegek:

 

Triple4

Actief lid
Ik kwam toevallig op dit mato brown model terecht.
Spijtig dat men moest bestellen zonder de wagen even effectief in de diverse kleuren te zien…
Te laat om nog te wijzigen…
 

Bijlagen

  • IMG_0070.JPG
    IMG_0070.JPG
    106,2 KB · Weergaven: 97

massis

Senior Member
Ik kwam toevallig op dit mato brown model terecht.
Spijtig dat men moest bestellen zonder de wagen even effectief in de diverse kleuren te zien…
Te laat om nog te wijzigen…
in't echt is Mato brown inderdaad best mooi, maar die is niet meer te bestellen...
 

StefanLK

Senior Member
Je mag mijn reeds geleverde mato brown kodiaq wel overnemen voor een mooi bedrag, is immers een collector item ;)
 
Laatst bewerkt:

massis

Senior Member
Op de Superb III vind ik hem persoonlijk minder maar op de Kodiaq komt hij mooi tot zijn recht :jaja:
Gefeliciteerd met deze keuze :thumbsup:

Toen ik moest kiezen waren de enige goede foto's die ik vond ook van een superb, en daarop vond ik het ook echt stukken minder, maar ben erg blij dat het de Kodiaq zo goed staat.

En toch had ik liever een Race Blue of Corrida Red versie gehad!
 

rdrummen

Senior Member
Yes! En lekker uniek: ik ben sowieso de enige met een Jungle green bij mijn dealer!
Hier ook, volgens mij ben ik bij onze dealer ook de enige met Jungle-green, we kijken er erg naar uit.
Deze week (18) wordt de onze geproduceerd! :yeehaa:
 
Laatst bewerkt:

rdrummen

Senior Member
Toen ik moest kiezen waren de enige goede foto's die ik vond ook van een superb, en daarop vond ik het ook echt stukken minder, maar ben erg blij dat het de Kodiaq zo goed staat.

En toch had ik liever een Race Blue of Corrida Red versie gehad!
Als Race-blue mogelijk was geweest, hadden we die kleur misschien weer gekozen (zit nu op onze Octavia-combi), maar het vrouwtje vind een nieuwe kleur weer beter passen op onze nieuwe auto.
:pardon:
 
Laatst bewerkt:

massis

Senior Member
Hier ook, volgens mij ben ik bij onze dealer ook de enige met Jungle-green, we kijken er erg naar uit.
Deze week (18) wordt de onze geproduceerd! :yeehaa:

Ik hoor dat alle NL Jungle Greens naar voor geschoven zijn omdat ze in week 22 stoppen met produceren van Jungle Green, maar de mijne staat nog steeds gepland voor week 34-40... Hoop dat ze daar snel week 33 van maken, dan loopt mijn huidige namelijk af :tongue:

Als Race-blue mogelijk was geweest, hadden we die kleur misschien weer gekozen (zit nu op onze Octavia-combi), maar het vrouwtje vind een nieuwe kleur weer beter passen op onze nieuwe auto.
:pardon:

Ik heb nu een zwarte O2-combi uit 2012, heb lang getwijfeld tussen de Kodiaq of een nieuwe Octavia combi in race blue, met de zwarte velgen erop in 2.0TDI 150pk DSG (zelfde motor als de Kodiaq) en dan op het pano-dak na, àlle opties erop. Maar die was uiteindelijk duurder in lease dan een beetje redelijk uitgeruste Kodiaq dus nu wacht ik op mijn groene beer.
 
Bovenaan Onderaan