Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426

massis

Senior Member
is interieurverlichting standaard in NL? In België zit dat op mijn Ambition in elk geval niet dacht ik...
 

massis

Senior Member
Je bedoelt de sfeerverlichting? die is standaard op de Style meen ik.

In de Belgische configurator vind ik sfeerverlichting zelfs niet terug in de optielijst, zowel bij ambition als bij style. Misschien toch standaard? Ik hoop't in elk geval, dat soort gadgets vind ik leuk :-p
 

De Ridder

Senior Member
Dan moet ik je toch teleurstellen : die staat er wel degelijk.
Pack LED PLUS - sfeerverlichting € 180 (voor Ambition).
 

leon-cupra

Forumguru
Duurt nog een klein jaartje @Corné de Kluijver :D
Was vandaag even bij de dealer. Als je nu besteld krijg je in juni 2018 geleverd:wavecry:. Ongeacht de kleur:cry:
is toch belachelijk aan het komen. Was deze week beetje aan het spelen met configurator van skoda (kwestie van voorbereiding van nieuwe loonsonderhandelingen met mijn wkg) en eigenlijk is de kodiaq wel interessant qua prijs tov een Superb (in BE) maar die verdomd lange levertermijn zou mij doen besluiten om een kodiaq te schrappen van een eventueel toekomstig bedrijfswagenlijstje. Overigens wel spijtig.
 

s-line

Forumguru
Belachelijk tegenwoordig die levertijden! Bij de Peugeot is het bij de 3008/5008 en bij Seat Ateca en VW Tiguan al ongeveer een jaar!:fool:
Ik ga echt geen jaar wachten op een nieuwe auto ongeacht welk merk. Dan maar een demo ofzo die zijn meestal rijk uitgerust..
 

Teek

Lid
Gekozen voor Corrida Red. Alle andere kleuren vinden we uitgesproken saai. Was nog even spannend omdat de kleur er na week 15 uit ging. Had in ieder geval tot gevolg dat de auto 5 weken eerder kwam en dat vonden we helemaal niet erg.
Nu 6 weken in bezit en helemaal ingereden op 7000km.
Alleen heb ik erg last met de telefoon integratie. Als de telefoon iets laat horen stopt de muziek en komt niet meer terug. Iets voor een andere topic maar ben wel benieuwd of ik de enige ben met dit issue. Verder super auto.
BrandweerKodiaq.jpg
 

Rayzman

Actief lid
Velvet red metallic staat nu in de configurator. Lijkt me ook mooi, maar die zal nu nog wel niet te leveren zijn.
 

massis

Senior Member
Velvet red metallic staat nu in de configurator. Lijkt me ook mooi, maar die zal nu nog wel niet te leveren zijn.

wel mooi, maar ik vond corrida mooier denk ik.

In België zit hij nog niet in de configurator overigens.
Ik dacht dat levertermijn voor Velvet red vanaf week 45 was? Maar als je nu bestelt is levering toch pas voor april 2018 ofzo, dus daar hebben ze geen problemen mee :tongue:
 
Bovenaan Onderaan