Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426
Weet iemand in de buurt van Alkmaar een dealer waar een Lava Blue Kodiaq staat? Twijfel tussen die kleur en Magnetic Brown...
 
Op Skoda.cz configurator staan nog wel 30 andere kleuren, geel, 8 kleuren groen, 12 soorten blauw, oranje, paars enz en verschillende tinten. Kan helaas geen foto bijvoegen omdat deze te groot zou zijn.

Mijn Tsjechisch is niet zo heel goed, maar beetje personaliseren naast al die shades of gray hier in Nederland zou wel gaaf zijn. Kleur is toch persoonlijk, dus iets meer keus maakt het leuker en mooier.

Waarom wel daar en niet hier in Nederland?
 
Laatst bewerkt:

YDH

Lid
Beleid van de importeur. Is bij elk merk zo helaas....

Wie weet komt het sneller onze kant op dan je denkt. De Kodiaq doet het immers erg goed. Dit soort individual programma's zijn een vrij simpele manier voor de fabrikant om meer geld binnen te harken... echter laat ze eerst maar eens het huidige productieprobleem oplossen...
 

rdrummen

Senior Member
Ik hoor dat alle NL Jungle Greens naar voor geschoven zijn omdat ze in week 22 stoppen met produceren van Jungle Green, maar de mijne staat nog steeds gepland voor week 34-40... Hoop dat ze daar snel week 33 van maken, dan loopt mijn huidige namelijk af :tongue:
Ik heb bericht gekregen dat onze Jungle-green vorige week inderdaad geproduceerd is en volgende week(?) naar PON gaat. Dan zal het hopelijk niet lang meer duren!
(besteld WK10, productie WK18, is sterk naar voren getrokken vanwege de kleur)
 

Jpturtle

Forumguru
Nu bijna vier weken (2000km) na levering nog steeds super blij met mijn Moon White.
Snel vies? Net zo snel als iedere andere kleur :-)
Vuil goed zichtbaar? Nou dat valt dus reuze mee! Door de zwart kunststof delen rondom de onderzijde van de Kodiaq blijft hij wonderbaarlijk heel erg netjes. Ja een beetje vuil zie je zeker maar op afstand sprankelt hij nog als een keutel in de maneschijn :-)
 

VanRoyal

Forumguru
Voor degene die hun Kodiaq al hebben: Op welke kleur heb je de interieurverlichting ingesteld? Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik het mooiste vindt, momenteel heb ik 'Skoda groen' ingesteld, maar dat zal ongetwijfeld nog regelmatig veranderen de komende tijd ;)
 
Bovenaan Onderaan