Voetverlichting plaatsen in een O2 FL

Petrolhead

Forumguru
Pakketje uit China ontvangen, nu nog een moment zoeken om eens rustig alles te monteren.

Wat ik me nog afvraag: is dit ooit op een O2 standaard/leverbaar geweest??
 

Vanenkelen

Forumguru
Pakketje uit China ontvangen, nu nog een moment zoeken om eens rustig alles te monteren.

Wat ik me nog afvraag: is dit ooit op een O2 standaard/leverbaar geweest??
Nee.... Daarom moet je voorin ook gaten snijden. Achterin passen ze in het frame van de stoelen. Die stoel frames worden in meerdere VAG producten gebruikt, vandaar dat ze daar wel inzitten...
 

Petrolhead

Forumguru
Ben een beetje aan t inlezen voordat ik de voetverlichting ga plaatsen en heb het hele forum al doorzocht maar niets kunnen vinden: Hoe haal je de stoelen los van een O2 FL??
(omdat ik het kleine bakje met klep onder de bestuurdersstoel ga plaatsen moet de stoel er toch uit nl)
 

ertromp

Forumguru
@Petrolhead: zit vast met een veeltand bout. Althans de rails zit er mee op de vloer geschroefd. Denk eraan dat er ook een stekker onder zit voor je airbags dus de stoel niet te abrupt van de plaats trekken.

Foto benodigd gereedschap:

$_82.JPG
 

micky

Forumguru
En denk eraan auto van het contact af en er af laten totdat je de stekker van de Airbag weer aangesloten hebt, anders krijg je een foutmelding in je computer!!
 

EdK

Forumguru
Want zie op de witte stekker verder geen nummers staan...:nailbiting:
Is vaak met stekkers dat niet alle nummers erop staan.
Kan het beginnummer er staan en het laatste nummer maar ook word de eerste pen ook wel met een pijl ( driehoek ) aangegeven.

Laatste optie kan zijn dat je toch de leesbril erbij moet pakken om die verdomd kleine cijfers te kunnen lezen....:thumbsdown:
 
Bovenaan Onderaan