Voetverlichting plaatsen in een O2 FL

Vanenkelen

Forumguru
Laatste optie kan zijn dat je toch de leesbril erbij moet pakken om die verdomd kleine cijfers te kunnen lezen....:thumbsdown:

Dat dus.... Volgens mij staan wel alle nummertjes er op (bij mij iig wel), maar dat zie je pas als je de stekker gedemonteerd hebt. Ze staan op de losse onderdelen die in de stekker samengeklemd zitten. En dan is het inderdaad heel klein, in relief en in dezelfde kleur als de stekker. Bril en zaklamp aan te raden.
 

Petrolhead

Forumguru
Heb inmiddels foto gevonden waar de juiste positie wordt aangewezen.
Dank voor alle tips!
Het is echt een heerlijke werkplek onder je dashboard met korte kabels en weinig licht. :D
Maar volgens mij zit de voetverlichting nu goed aangesloten.

Erik, here i come...

Meteen maar de kofferbakknop aansluiten, nu heb ik toch alles open liggen.
(nieuwe gasveren liggen ook al klaar net zoals gasveren voor de motorkap, bakje onder de voorstoel is al gedaan, hoezo saaie kerstvakantie??)
 

Vanenkelen

Forumguru
Het is echt een heerlijke werkplek onder je dashboard met korte kabels en weinig licht. :D
:cheers: Ja, met je ribben hangend op de dorpel, je nek in een onmogelijke hoek omhoog houdend en dan veel te kleine dingen proberen in elkaar te vrotten met mijn veel te grote handen....

Meteen maar de kofferbakknop aansluiten, nu heb ik toch alles open liggen.
Leuk!! En zo worden het er steeds meer!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Petrolhead

Forumguru
Maw je komt nog tijd te kort om kerst te vieren....:pieker:

klaar....:cheers:

Weet alleen nog niet of het werkt, dat weet ik pas na een retourtje Apeldoorn!
(kofferbakknop werkt perfect!)

Wel mooi moment om eens goed te stofzuigen nu de voorstoelen eruit lagen.
Ook meteen 1,50 euro rijker. :yeehaa:
Alles mooi weggewerkt, alleen die stomme middenstijlkap krijg ik niet vast geklikt. :banghead:

Laatste klusje komt later deze vakantie, met die gasveren voor de motorkap heb ik ff twee extra handen nodig.
 
Laatst bewerkt:

Wanderer200

Senior Member
Destijds een setje besteld op Ebay en binnen gekregen, helaas is mijn Octavia total loss gereden door een fransoos en heb ik niets meer aan de lampjes omdat ik een andere auto heb gekocht.

Dus wie nog een setje zoekt mag die van mij overnemen, destijds 24,- voor betaald en dat wik ik er ook voor hebben.

Verzendkosten koper of af te halen uit Drachten of Bolsward.

Ik heb deze set nog liggen, dus weer te koop voor 24,-
 

Happyman

Forumguru
Ik zie nog een projectje in het vooruitzicht. Ik wacht alleen wel even tot het weer wat warmer wordt. Mijn vrouw gaf alweer gelijk commentaar....... "Ik dacht dat je nu wel een keer klaar was blablabla en je zei dat dit je laatste klusje was blablabla" :tongue:
 

nietje72

Forumguru
Je hebt een PM @Wanderer200. Ik wil je lampjes wel hebben al zal ik even moeten wachten met inbouwen totdat we weer 'normale' temperaturen hebben. :D Of heeft iemand een ruime en warme garage beschikbaar?
 

Petrolhead

Forumguru
En met grote dank aan @ertromp kan ik nu ook heel goed zien hoe snel de nieuwe rubbermatten vies worden...
Niet alleen de voetverlichting aangezet maar meteen een hele lijst aan storingen gewist, DRL achter aangezet, flippers werken nu, hidden menu weer geactiveerd, brake assist op zwaarste stand en gelukkig kunnen zien dat mijn nieuwe koppeling na 17k km er nog erg goed voor staat!
Echt mooi om te zien wat de VCDS mannen allemaal kunnen. :dankje:
 

ertromp

Forumguru
En met grote dank aan @ertromp kan ik nu ook heel goed zien hoe snel de nieuwe rubbermatten vies worden...
Niet alleen de voetverlichting aangezet maar meteen een hele lijst aan storingen gewist, DRL achter aangezet, flippers werken nu, hidden menu weer geactiveerd, brake assist op zwaarste stand en gelukkig kunnen zien dat mijn nieuwe koppeling na 17k km er nog erg goed voor staat!
Echt mooi om te zien wat de VCDS mannen allemaal kunnen. :dankje:

Altijd leuk om te zien hoe enthousiast projecten opgepakt worden. Montage van de voetverlichting is best een crime maar het resultaat oh zo mooi :thumbsup:
De laatste keer elkaar live gesproken bij de TVS meeting in 2013 en het blijft mooi om te zien hoe eenvoudig de DSG-7 op bepaalde zaken uitgelezen kan worden. Altijd leuk om forumleden live te spreken. En zo zie je maar kom een keer naar een meeting en je leert weer een hoop Skoda mensen kennen :D
 

Beun12

Forumguru
Ik weet niet of de dealer in Doetinchem ook zaken via VCDS in kan/wil stellen, anders
moet ik ook maar eens kijken of iemand me een paar dingen anders in wil stellen. :pieker:
 

Beun12

Forumguru
Ok. Dan zal ik wel een keer iemand die redelijk in m'n buurt zit vragen
of hij/zij dit voor mij wil doen.
 

Petrolhead

Forumguru
Raar probleem met mijn voetverlichting:
Deur open dan staat de voetverlichting AAN op de gedimde stand volgens de instelling in maxidot.
Auto starten dan staat de voetverlichting op 100% te branden.

Dit moet natuurlijk precies omgekeerd zijn, iemand een idee????

(Ik heb alles voor zover ik weet keurig volgens de aanwijzingen hier op het forum geïnstalleerd en vanaf activatie door @ertromp heeft het op deze manier gewerkt.)
 

micky

Forumguru
misschien toch iets in de instellingen van de computer, ik zou hem nog een keer aan de kabel hangen
 
Bovenaan Onderaan