Ik heb het probleem gehad dat de rechterspiegel niet meer echt verwarmde; spiegelglas is vervangen en hij ontdooit weer als de beste...Leuk zo'n ouwe vraag met daaraan volgend een discussie over knopje en schakelaars. Minder leuk is het als je het eerste echte defect aan je O2tje moet melden. Ik denk namelijk dat mijn linker buitenspiegelverwarming naar de kl*#@^* is. Rechts wordt warm, links niet. Uiteindelijk valt het nog mee, na ruim 4 jaar is dit de eerste "echte" storing. Hebben meer mensen last, of last gehad van dit bijna onoverkomelijke euvel ?
Bij mij is het linker spiegelglas onder garantie vervangen. Ik heb het idee dat hij het desondanks minder goed doet dan rechts.....
Bij mij ook ! Rechts duurt langer.
bij is het net anders, Rechts is altijd eerder ontdooit
Overigens: spiegels worden ook heel snel vuil, en het zicht 's avonds door de spiegels is dan heel slecht. Dat is de reden dat ik ook altijd een droog doekje in de auto heb liggen wat ik er minimaal 3x per week overheen haal.
Overigens: spiegels worden ook heel snel vuil, en het zicht 's avonds door de spiegels is dan heel slecht. Dat is de reden dat ik ook altijd een droog doekje in de auto heb liggen wat ik er minimaal 3x per week overheen haal.
). Ach ja, het rondde het bedrag wat ik verder voor mijn 60.000 km beurt moest betalen mooi af op de 1000 euro. Kon er ook nog wel bij (zucht).1K euro voor een 60K beurt?!Ach ja, het rondde het bedrag wat ik verder voor mijn 60.000 km beurt moest betalen mooi af op de 1000 euro. Kon er ook nog wel bij (zucht).
1K euro voor een 60K beurt?!
En dan is nog niet eens een distributieriem vervangen (?)
WTF hebben ze allemaal gedaan voor dat geld dan?![]()
.