Verwarming buitenspiegels

Klopt dit, dat slechts de linker buitenspiegel alleen op verwarming kan rekenen??
In de brochures kan ik niets terugvinden, maar na gebruik voel je wel dat de linker spiegel warm heeft en de rechter koud.
Volgens de dealer is dit inderdaad zo !!
Dus als er eens iemand na gebruik even wil voelen aan zijn spiegels !!!!!
 

AMBIO2

Actief lid
Lijkt me sterk, maar zal het eens controleren.
Bij m'n Fabia werden wel beide spiegels verwarmd.
 
Misschien dat de Octavia met andere specificaties wordt geleverd in Belgie (zoals 1 verwarmbare buitenspiegel??),maar in nederland zijn ze beide verwarmd.
 
Ik weet wel zeker dat het bij mij aan beide kanten goed werkt. Wanneer er condens opzit bijvoorbeeld, is links net zo snel weg als aan de rechter kant. Dus zou bij jou ook aan beide kanten moeten werken.

Ps. Toch maar eens een andere dealer zoeken. Staat niet voor niets in de brochure: Verwarmde buitenspiegelS ipv vervarmde linker buitenspiegel /forum/images/graemlins/regels.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Zouden gewoon allebei verwarmd moeten zijn hoor.... de condens verdwijnt bij mij altijd razendsnel wanneer ik de spiegelverwarming aan zet....
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Klopt dit, dat slechts de linker buitenspiegel alleen op verwarming kan rekenen??
In de brochures kan ik niets terugvinden, maar na gebruik voel je wel dat de linker spiegel warm heeft en de rechter koud.
Dus als er eens iemand na gebruik even wil voelen aan zijn spiegels !!!!!

[/ QUOTE ]


beide buitenspiegels zijn verwarmd!!! belde zonet met mijn toekomstige skoda dealer en die wist niet of er ooit skoda modellen bestaan hebben met slechts één verwarmde spiegel tenzij er ene stuk is en niet meer werkt!!! dus.... andere dealer opzoeken!!!
 
Bij mij ook beiden (octy 1). Kan wel uit eigen ervaring vertellen dat dit bij VW iniedergeval een zwak punt is. Zowel bij mijn eerste Polo en de Golf die ik daarna had, stopte de spiegelverwarming ermee na ongeveer 2 jaar. Bij de Polo dit nog wel eens laten repareren, maar daar op een gegeven moment mee gestopt. Ben benieuwd hoe lang hij het bij de Skoda blijft doen. Iniedergeval nu al 1,5 jaar èn aan beide kanten /forum/images/graemlins/smile.gif !
 

smg

Lid
Nee, want ze gaan alleen aan wanneer je je achterruitverwarming aanzet. En die gaat na enkele minuten weer automatisch uit.
 
@SMG, ik dacht dat ze het ook doen zonder achteruit verwarming......of zou ik steeds toevallig de spiegelverwarming in combinatie met de achteruitverwarming hebben gebruikt??? /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Bovenaan Onderaan