Verslag en Foto's Voorjaars meeting 2013.

Rosinfield

† In Memoriam
o sorry, ik bedoelde waarom natuurlijk. Ik snap wel dat men het doet om te anonimeseren, maar de reden daarvan ontgaat me ten enen male. Wie zou iets kunnen/moeten met je kenteken en met welk doel?
 

RefleCs

Forumguru
Sorry heren, ze komen er echt aan maar het ontbreekt me aan de tijd.... nogal druk op het werk (ook in de avonduren :( ). Ik hoop morgenavond even met Lightroom aan de slag te mogen.
 

Cordoba

Forumguru
We zijn gewoon razend benieuwd RefleCs. Ik dacht dat de meesten wel wat vrije dagen gehad hadden ondertussen, en had dus verwacht dat alle beeldmateriaal nu wel zo'n beetje in het topic zou staan. (ik was al bang dat ik de enige was, die deze week 5 dagen moet werken) :grin:
 

RefleCs

Forumguru
SF-21.jpg
SF-22.jpg
Er komt nog meer maar het is nu tijd om mijn nest in te duiken. Mocht je full size pics willen hebben PM dan ff
 

Cordoba

Forumguru
De foto's van RefleCs waren het wachten waard. Volgens mij ook de eerste serie foto's waarop de auto van Corné duidelijk bruin is, en niet zwart. Ook het bruin-zwarte interieur is mooi 'gevangen'.
 

CDK

Forumguru
mag ik me bij Cordoba aansluiten? :) thanx voor de mooie foto's RefleCs! en de kleur is idd goed te zien ;)

greetz Corné
 

RefleCs

Forumguru
Dan jullie wel!

Ik hoop vanavond weer wat tijd te hebben dan kan ik weer een set bewerken en online gooien. Heb nog heel wat mooie shots. Zoals Corné vast heeft gezien hebben we ook uit het dakraam van de Faab gehangen onderweg :tongue: Die foto's volgen o.a. nog!

En Corné, mocht je wat originelen willen hebben dan hoor ik het wel via PM
 

RefleCs

Forumguru
Goed.... daar komen de laatste 50 foto's!
sf-1.jpg
sf-2.jpg
Naast alle auto's waren deze plaatjes ook leuk ;)
sf-3.jpg
sf-4.jpg
En natuurlijk kan mijn eigen auto niet ontbreken!
sf-5.jpg
 
Bovenaan Onderaan