Verslag en Foto's Voorjaars meeting 2013.

djmshell

Senior Member
Mondelinge belofte maakt schuld.

Filmpjes ff uitgezocht en tis een impressie van de route/omgeving en de mooie skoda stoet en het mooie weer.
[video=youtube;CPAz8iv-uhw]https://www.youtube.com/watch?v=CPAz8iv-uhw&feature=youtube_gdata_player[/video]
 

Tallguy

Forumguru
Mijn/onze dank aan de organitasoren en Skoda Ames. Antera bedankt voor het instellen van de VAGCOM zaken! De route was mooi gevonden, goed uitgewerkt en het weer viel gelukkig ook prima mee :)
 

Hetzer

Forumguru
Heel jammer dat niet werd meegedeeld dat het beter was in de ochtend deel te nemen dan smiddags...Hoop echt dat het de volgende x beter is.

Je moet er echter wel van uitgaan, dat het het leukst is, en het praktisch is als je aan het gehele programma deelneemt, vooral omdat onze meetings vaak niet statisch zijn op 1 locatie, jammer dat hierdoor een mis communicatie is ontstaan en dat je jouw eerste meeting bent misgelopen, want het was een geslaagde dag.

Het was wel errug druk in Houten, hierdoor stonden we ook op twee verschillende plaatsen en arriveerden we later dan geplant.
Doordat we op 2 locatie geparkeerd stonden, is er op verschillende plaatsen nagekletst, ook nog binnen in de hal van het EXPO, ik heb jouw overigens ook nog voorbij zien rijden, je Octavia viel behoorlijk op met de velgen ;)
 

Hendrik5E

Senior Member
@Antera; ja dat was ik die langs kwam rijden! Maar jullie 3 waren zo druk bezig dat ik maar ff wachtte tot jullie klaar waren maar toen ik naderhand omkeek was die rode octavia 1 weg en de anderen ook! Whuhahahaha!
@Hetzer; ja ik moest deze ochtend werken tot 12.00 en daarna als een speer naar Houten toe waar ik van een kouwe kermis thuiskwam! ;) Volgende x beter! Thnx dat je mn auto vond opvallen!
 

Passengerseat

Nieuw lid
Mijn eerste post op dit forum vanuit de passagiersstoel als gast voor 1 dag...


ik bedank de organisator voor de perfecte uitgezette route inclusief mooi weer, Ames voor het welkom in de werkplaats en in de showroom, EN forumlid mhens voor zijn passengerseat :)


ik heb me goed vermaakt met EN dankzij Skoda minnend Nederland. En in 30 minuten Namac beurs kun je toch ook nog een Skoda 1000mb folder scoren.. :)


Omdat het einde inderdaad nogal 'open' was, hierbij alsnog de complimenten aan de deelnemers voor jullie auto's en voor het functioneren van dit actieve forum!
groeten, Arjan
 

CDK

Forumguru
@djmshell, fijn dat je al dat moois gepost hebt maar helaas kunnen wij dit niet openen ivm privébeelden ;) dus misschien wil je iets aan je instellingen veranderen dat het openbare beelden worden???

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
@Hendrik1Z, balen zég dat je voor niets kwam! en voor ons allemaal balen dat we jouw mooie auto niet hebben kunnen bewonderen :( volgende keer beter hopelijk!!

greetz Corné
 

Cordoba

Forumguru
@Hendrik1Z: ik had je nog even een berichtje willlen sturen dat wij aan de achterkant zouden parkeren, maar kon geen post meer van je vinden, en dus ook adres om een PM te sturen.
Ik hoopte dat je de routebeschrijving vooraf zou bekijken, en daarop zien dat we aan de achterkant zouden arriveren. Overigens waren de deelnemers herkenbaar aan een A4 met de naam op de achterruit. (door een foutje stond er bij mij Gert i.p.v. mijn nickname Cordoba op).

De file, het verhaal en de oorzaak:

Tijdens het voorrijden, zat ik me vooral te ergeren aan m'n navigatie waar ik de route op had staan, dus op een gegeven moment de navigatie uitgezet. Bij de juiste afslag in Hagestein focuste ik op het richtingbord dat er tijdens het voorrijden eind maart wel stond, maar nu was verdwenen:
vdz5nt.jpg

Detail:
1zczc7o.jpg


Vandaag bleek het bordje op de foto dus te ontbreken, wel beide bordjes die langs de Lekdijk wijzen stonden er, vandaar dat ik ondanks twijfel toch doorgereden was bij deze afslag, maar zo ook mooi kunnen controleren of iedereen nog volgde.:winkie:
 

RayDelft

Forumguru
@

Vandaag bleek het bordje op de foto dus te ontbreken, wel beide bordjes die langs de Lekdijk wijzen stonden er, vandaar dat ik ondanks twijfel toch doorgereden was bij deze afslag, maar zo ook mooi kunnen controleren of iedereen nog volgde.:winkie:

ach het was wel grappig die dubbele rij in twee richtingen. :eek:
 

Hendrik5E

Senior Member
@Hendrik1Z: ik had je nog even een berichtje willlen sturen dat wij aan de achterkant zouden parkeren, maar kon geen post meer van je vinden, en dus ook adres om een PM te sturen.
Ik hoopte dat je de routebeschrijving vooraf zou bekijken, en daarop zien dat we aan de achterkant zouden arriveren. Overigens waren de deelnemers herkenbaar aan een A4 met de naam op de achterruit. (door een foutje stond er bij mij Gert i.p.v. mijn nickname Cordoba op)
.

Hey Cordoba! Whuhahaha Ik heb echt het hele complex afgereden ook de achterkant maar zag er maar een paar staan! Eigenlijk net zoveel als op de andere Parkeerplaatsen. En zag op de parkeerplaats waar ik stond ook die 3 skodarijders met een naambordje...

Ach, zoals Corne al zei: "de volgende keer beter!". Ik ga me nu maar verheugen op Oostenrijk!!
Mocht ik een paar mooie skoda's zien dan zal ik ze zeker fotograferen en hier plaatsen!
 

Cordoba

Forumguru
Jammer dat je ook geen mobielnummer of mailadres had, om contact te leggen, dan was het misschien iets beter gelopen. Jammer dat je zo'n stuk voor joker hebt moeten rijden, is ook een puntje voor organisatie van de volgende meeting, om daar iets meer aandacht aan te besteden. Fabia was iets eerder weg dan ik, dus ik moet er nog geweest zijn, maar stond achteruit geparkeerd, dus mijn A4-tje was voor een langsrijdende auto niet zo zichtbaar.

Ik zal zo nog wat foto's plaatsen.
 
Bovenaan Onderaan