Verslag en Foto's Voorjaars meeting 2013.

Cordoba

Forumguru
Wat foto's van de fotografen en de deelnemers:
SAM_0494.jpg SAM_0495.jpg SAM_0496.jpg SAM_0502publiek.jpg

Ik zal later dit weekend nog wel wat detailfoto's plaatsen, en foto's die lijken op wat anderen al geplaatst hebben.

Alle deelnemers natuurlijk ook bedankt, en in het bijzonder djmshell die mijn routegegevens omgezet heeft naar andere navigatiesystemen en Sparkie die in Google een route heeft gemaakt en linkje op het forum geplaatst.

En natuurlijk zonder de grandioze ontvangst van Pedro en zijn collega's van Auto Ames, was het nooit zo'n geslaagde dag geworden. Ook Mark (Antera) en natuurlijk de trekker van het geheel - Hetzer, of Michel - die behoorlijk wat werk heeft verzet en geregeld, mogen best een bedankje hebben.
 

mhens

Lid
Mag ik jullie allen hartelijk bedanken voor een super geslaagde en gezellige dag! Het was voor mij de eerste keer dat ik aan iets dergelijks deel heb genomen en ik vond het echt onwijs leuk! Ook kudos aan Auto Ames uiteraard voor de top ontvangst!

Volgens mij vertegenwoordigde ik de 'oldtimers' sectie met mijn Skoda uit 2001... volgens mij was ik de oudste? :-)

Groetjes

Martin
 

RayDelft

Forumguru
Volgens mij vertegenwoordigde ik de 'oldtimers' sectie met mijn Skoda uit 2001... volgens mij was ik de oudste? :-)

Groetjes

Martin

alle Skoda's stonden er zo voortreffelijk bij dat het mij niet is opgevallen dat er 'oudjes' tussen zaten. Natuurlijk zag ik de oudere en nieuwe modellen, maar geen enkele gaf de indruk een oude te zijn. Kennelijk blijven Skoda's als ze goed worden onderhouden mooi strak en worden ze niet armoedig , zoals je bij sommige andere merken al gauw ziet.
 

Kensel

Forumguru
Het was al met al inderdaad een goede dag! Heerlijk weer, gezellige ontvangst door de dealer Ames te Gorinchem, goede voorbereidingen en mooie route!

Tot nu ook erg mooie foto's gezien!
Complimenten en dank aan de organisatie, dealer Ames en alle aanwezigen voor de gezelligheid!
 

CDK

Forumguru
ik sluit me bij RayDelft aan, alle auto's stonden er bling bling en shine shine bij ;) dus ook mij is het niet opgevallen dat er een voertuig met respectabele leeftijd bij was. Dit kan maar één ding betekenen dat de eigenaar hem of haar goed vertroeteld :) goed bezig dus Mhens!

greetz Corné
 
Allemaal bedankt voor de toffe dag. :) Vond het wel wat jammer aan de beurs dat alles uit 1 viel. Tot de volgende keer!
 

skodaboy

Forumguru
Voor ons was het ook een plezante en toffe dag...:xyxthumbs:
proficiat aan de organisatie voor deze meeting en tourrit..:xyxthumbs:

en zoals pizzaboer al zei,'t is jammer dat aan de expo in houten de groep en alles uit elkaar gevallen is...:ahum:

maar wat ons betreft tot de volgende keer...:cool:
 

Cordoba

Forumguru
Het 'verwateren' van de meeting bij de Expo in Houten, heeft volgens mij een paar oorzaken (als ik het vergelijk met de vorige meetings):
- ondanks dat de deelnemers tijdens de tourrit een onafzienbaar lint van Skoda's vormden, valt de groep in het niet bij een massaal gebeuren zoals de NAMAC-beurs. (vergelijk met de vorige meeting die eindigde bij Veprada en de meeting in Zutphen waar een groepsetentje de afsluiter was).
- het ontbreken van strakke regie en geen afspraken waar en wanneer elkaar te ontmoeten na afloop aan de NAMAC-beurs.

Ik zie het vooral als tip voor de organisatie van komende meetings. Als mensen niet alleen aangeven wat goed is gegaan, maar ook waar verbetering mogelijk is, wordt de volgende meeting nog beter.
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij vertegenwoordigde ik de 'oldtimers' sectie met mijn Skoda uit 2001... volgens mij was ik de oudste? :-)

Groetjes

Martin

Je had op zeker niet de oudste auto bij je Martin: de rode Octavia I van Mark/Antera is 3,5 maanden ouder, en misschien is er nog een oudere geweest. Van de Belgische vrienden kan ik het niet op kenteken zien, maar volgens mij waren dit allemaal iets jongere modellen. Overigens is een Fabia I combi zónder dakrails volgens mij wel vrij zeldzaam (ik denk dat meer dan 95% van de combi's die dakrails wel hebben).
 

Hetzer

Forumguru
Ik wil nogmaals Ames in Gorinchem bedanken voor de gastvrijheid, en de deelnemers voor de aanwezigheid en enthousiasme tijdens deze 11e Skodaforum-meeting ;)
De foto's zal ik binnenkort even plaatsen.

Puntje, van kritiek is dat er ook een aantal leden niet zijn gekomen, zonder geldige rede en zonder dit te melden, dit is jammer want er worden door veel mensen tijd en geld gestoken in de organisatie.
Dit is overigens ook de eerste keer dat ik dat mee maak.

Ik deel de kritiek over de afsluiting in Houten.
Het was gewoon te druk,drukker te verwacht, hoewel ik hier wel bang voor was......
Dit was voor de eerste keer dat we zoiets probeerde, maar ik ben van mening dat het niet het gewenste resultaat heeft gehad, ondanks dat ik veel forumleden nog in de Expo hal heb gezien en gesproken en dat er menig kleine Skoda modelletjes Houten weer zijn verlaten

Ik mag wel zeggen dat ik de meeste meeting hier heb georganiseerd..., sowieso de laatste 3 met hulp van wat leden.
Ik daag jullie dan ook uit, om de organisatie voor de volgende meeting in handen te nemen.
Deze moet gaan plaatsvinden in de maand oktober.
Het Skoda-forum heeft sowieso al de uitnodiging van Skoda Center Utrecht om daar terecht te kunnen.

ik stel namens de Skodaforum.nl dan ook voor, om voor 1 september met een programma te komen, mocht niemand dit lukken, heb ik reeds een nood-programma liggen voor die dag.
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben bezig geweest om mijn foto's te fatsoeneren, dus weer wat plaatjes. Overigens heb ik alleen bij de foto's waar maar één auto op staat het kenteken onleesbaar gemaakt.
Te beginnen bij de ontvangst door Ames:
SAM_0473.jpg SAM_0474.jpg SAM_0475.jpg SAM_0476.jpg
 

Cordoba

Forumguru
:mad: forum doet net even niet wat ik wil, waardoor de foto's nu nogal door elkaar liggen, en bij editen gebeurt er ook niet wat ik wil. Vorige post (#55) kan in zijn geheel verwijderd worden.
SAM_0484nn.jpg
Het woord is aan:
SAM_0489.jpg
 
Bovenaan Onderaan