Verslag en Foto's Voorjaars meeting 2013.

Cordoba

Forumguru
Geen Yeti, en door afzeggen wegens gezondheidsproblemen van Bothje ook geen Roomster en deze editie ook geen Felicia's of oudere modellen. Het kan zijn dat ik het gemist heb, maar ook geen Rapid onder de deelnemers gezien.
 

skodaboy

Forumguru
ook geen Felicia's of oudere modellen gezien.

toevallig weet ik nog een skoda felicia pick-up fun van 1999 te koop staan..
spijtig genoeg heb ik hier de plaats niet om deze te zetten,want deze heeft wat opknapwerk nodig. :smiley29:
zo'n felicia pick-up is wel zeldzaam,en zal dan ook wel bekijks hebben bij een meeting..
moest ik de ruimte hebben om hem op te kunnen knappen..ik zou het wel weten..:winkie:
 

Kensel

Forumguru
Wij waren inderdaad met de Rapid.
Bij Ames stonden we tussen de overige Skoda's met Belgisch kenteken (bij de muur van de carwash van het tankstation, tussen Pizzaboer en skodaboy).
We reden vrij achteraan in de 'stoet' waardoor we ook in de staart op de fotolocaties aankwamen en stonden..
Laatste stuk (vanaf Vianen tot Houten) hebben we nog opgereden met M1k3RsZ.

Heb alleen geen foto's gemaakt, was de camera thuis vergeten (lag wel klaar.. stomstomstom) en batterij van telefoon was bijna leeg.. Leg deze volgende keer 3 weken van te voren klaar in de auto denk ik ;)
 

skodaboy

Forumguru
Wij waren inderdaad met de Rapid.
Bij Ames stonden we tussen de overige Skoda's met Belgisch kenteken (bij de muur van de carwash van het tankstation, tussen Pizzaboer en skodaboy).

heb er niet zo opgelet,maar dacht wel gezien te hebben dat er een rapid naast me stond..:xyxthumbs:
gisteren in het naar huis rijden,ben via s'Hertogenbosch/Valkenswaard terug naar Belgiê terug gereden..
daar op één van die autosnelwegen ben ik wel zwarte rapid met BE plaat voorbij gereden..:grin:
 

mhens

Lid
Je had op zeker niet de oudste auto bij je Martin: de rode Octavia I van Mark/Antera is 3,5 maanden ouder, en misschien is er nog een oudere geweest.

Hehe, dan maak ik bij deze een respectvolle buiging naar Mark/Antera :-)

Het viel me trouwens op dat er aardig wat automaatrijders waren ( net als ik ). Zou het 'automaat-is-voor-vrouwen' imago dan eindelijk voorbij zijn :-)

@Kensel Hoe bevalt de Rapid? Ik vind het zelf wel een erg mooie auto - ben benieuwd wat de ervaringen zijn!
 

Kensel

Forumguru
heb er niet zo opgelet,maar dacht wel gezien te hebben dat er een rapid naast me stond..:xyxthumbs:
gisteren in het naar huis rijden,ben via s'Hertogenbosch/Valkenswaard terug naar Belgiê terug gereden..
daar op één van die autosnelwegen ben ik wel zwarte rapid met BE plaat voorbij gereden..:grin:

Dat was inderdaad m'n pa, ik reed erachter met mijn Octavia (met NL platen ;)), was weer klaar bij de garage (was ook de reden waarom we eerder weg waren) op weg naar Alken. Ik belde ook m'n pa direct om te zeggen dat je voorbij kwam zoeven :)

@Kensel Hoe bevalt de Rapid? Ik vind het zelf wel een erg mooie auto - ben benieuwd wat de ervaringen zijn!

Wat ik van m'n pa begrijp is dat hij er heel blij mee is. Ook de ruimte binnenin is opvallend! Hij heeft hiervoor een Saab 9-5 estate uit 2000 gereden (2,2 diesel) maar vindt de Rapid toch beter rijden!
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb inderdaad wel de groep auto's met Belgische platen gezien, maar het is me domweg niet opgevallen dat de Rapid er tussen stond. :eek:
 

CDK

Forumguru
@Rosinfield, als je de hele maand oktober vrij houd in je agenda, dan weet je zeker dat je er bij kan zijn en zien we je bij Skoda Center Utrecht ;)

greetz Corné
 

RefleCs

Forumguru
Als vaste gast op de meetings van de afgelopen jaren moet ik zeggen dat ook ik mij weer prima vermaakt heb. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn foto's te bekijken maar ik zal proberen daar vanavond even wat mee te doen.

Hetzer en Cordoba bedankt dat het weer zo puik geregeld was! Antera dank voor de aanpassingen!

Ontvangst bij Ames was goed en gezellig! Veel mensen gesproken en genoten van de koffie met gebak ;) Daarna genoten van de mooie weggetjes die de toertocht kende :D. Daar heeft mijn broer weer meermalen uit het dakraam gehangen om tijdens de rit de mooiste foto's proberen te schieten!

Voor wat betreft de afsluiting ben ik het eens met de anderen. Ik denk dat het de volgende keer weer wijs is om de afsluiting op een goede locatie (dealer, eetgelegenheid, parkeerplaats) te houden zodat er even lekker kan worden nagepraat. De meeting van najaar 2011 heb ik samen met Hetzer mogen organiseren. Daarbij hebben we een bezoek aan The Gallery voorin de meeting gedaan met daarna een tourtocht naar de dealer in Zutphen en daarna afsluitend naar een eetgelegenheid van Plaza in Zutphen. Wellicht is het een idee om dergelijke bezoeken tevoren af te spreken en een tijd te vermelden waarop we weer bij de auto's afspreken ;) maar er moet altijd wat te verbeteren zijn toch? ;)

Wij hebben hoe dan ook super genoten! Het weer was heerlijk! En we kunnen niet wachten op de volgende keer!

@Hetzer, ik neem nog even contact met je op. Wil de volgende keer ook best mijn steentje in de organisatie weer bijdragen. Helemaal als het in Utrecht is!
 

De Stip

Forumguru
Leuk om jullie enthousiaste verslagen te lezen en de bijbehorende foto's te bekijken. Zo ben ik er toch een beetje bij. Helaas was ik niet in de gelegenheid om deze meeting bij te wonen, maar hoop absoluut bij de volgende aan te klikken. Desalniettemin, wil ik de organisatie bedanken voor alle moeite die men erin gestoken heeft! :worshippy:
 

Cordoba

Forumguru
Pedro (van Ames) had ook eigenlijk wel op je aanwezigheid gerekend Supersjors. Ik heb Pedro ook wel gezegd dat je oorspronkelijk op de lijst stond, maar een aantal dagen voor de meeting je af hebt moeten melden.
 

skodaboy

Forumguru
Dat was inderdaad m'n pa, ik reed erachter met mijn Octavia (met NL platen ;)), was weer klaar bij de garage en we waren op weg naar Alken. :)

dus als ik het goed begrijp,woont jou pa in Alken (hier 6 km verder op).
en jij woont dus in Nl??
 

JJ Octavia RS

Nieuw lid
Organisatie, bedankt voor het organiseren van de meeting.
Het ontvangst bij de dealer was leuk, persoonlijk vond ik de toertocht met de stopmoment het leukste moment van heel de dag.
Het gedeelte in Houten had ik persoonlijk mee van verwacht. Het bezoek van zo een beurs is iets wat je persoonlijk moet trekken maar dat is ieder voor zich. Toen wij buiten kwamen stonden er nog maar enkele skoda´s en niemand te zien. Toen zijn wij ook aan de terugreis begonnen.
Wat ik overigens ook lastig vond is dat ik zo weinig mensen ken..
 
Bovenaan Onderaan