Verslag en Foto's Voorjaars meeting 2013.

djmshell

Senior Member
27-04-2013 vandaag is het dan zover :)

Daar velen van jullie vandaag naar de meeting gaan en vast ook kiekjes schieten en voor diegene die er niet bij kunnen/ willen zijn maar toch naderhand de Sfeer en het mooie blinkkwerk en gezelligheid willen proeven,

Kan iedereen hier zijn zegje en Plaatjes kwijt van de:

Skodaforum voorjaarsmeeting 2013 hier posten.
 

WoCo

Lid
Begreep van Alwin dat dit vandaag is, helaas niet tijdig in de eigen agenda kunnen zetten, dus ben benieuwd
 

Tallguy

Forumguru
1e foto's van vandaag:
nyqu4u9u.jpg


7etezetu.jpg


pe8aqune.jpg


husuquvu.jpg
 

djmshell

Senior Member
ier paar kiekjes van ons, filmpjes volgen nog.
Dit is een belofte die IK wel nakom:cool:
Voorproefje!!!!
20130427_153926.jpg
Ons kleine meiske heeft veel indrukken te verwerken gehad toen we terug bij de auto waren om naar huis gingen zei ze," was leuk papa al die autos"
Dus meeting geslaagd.
5 min nadat we van de expo vertrokken waren in diepe rust.. :)
20130427_132614.jpg 20130427_132558.jpg 20130427_130720.jpg 20130427_130421.jpg
 

ertromp

Forumguru
Super leuke dag en goed georganiseerd!!:xyxthumbs:

Bij deze wat van mijn indrukken.

Allereerst de perfecte locatie en ontvangst door gastheer AMES

P1020024.jpg

Skoda's in alle typen: (super mooie auto van Corne trouwens)

P1020023.jpg

Een triootje Fabia's:

P1020020.jpg

Gave Citigo's:

P1020037.jpg

Zoek de Yeti:

P1020030.jpg
 

ertromp

Forumguru
Gave Octavia I RS:

P1020021.jpg

Ergens onderweg: (ik kan geen dijkweggetje meer zien:smiley29:)

P1020041.jpg

Goede combinatie van merken:

P1020026.jpg

En ook de mijne staat weer te glimmen tussen al dat mooi:

P1020022.jpg

En tot de volgende meeting! :grin:
 

Fabia

† In Memoriam
De topposter kan niet achter blijven........................LOL

Allereerst het organiserende comité van Harte Bedankt voor alweer een geslaagde SF Meeting. Toch leuk om te zien hoeveel mensen er altijd komen en je begint onderhand echt te kennen. Ook Ames bedankt voor de warme welkomst. Ook bedankt voor de goodies, en echte heuse Skoda fietsbel!!!!!!!!!!!!! Alleen jammer dat het met de VAGcom niet lukte, Antera was te druk.

En dan hierbij mijn foto's:



IMG_3305.jpg IMG_3307.jpg IMG_3309.jpg IMG_3324.jpg IMG_3322.jpg
 
Beste organisatie voorjaarsmeeting,
Hartelijk dank voor de prima organisatie. De ontvangst bij Auto Ames was prima. De meeting verliep in een gezellige en gemoedelijke sfeer!
De uitgezette toertocht was werkelijk schitterend.
Tot de volgende keer!
 

RayDelft

Forumguru
Na de rit tot en met Houten voltooid te hebben ben ik huiswaarts gegaan om nog wat in mijn tuin te kunnen werken.
ik vond het leuk nu eindelijk de auto's en de mensen in het echt te ontmoeten. Het was een mooie rit, met mooie Hollandse luchten en veel mooie Skoda's gezien.
ik dank de organisatie, Ames, en natuurlijk jullie allemaal voor de gezellige sfeer en de goede organisatie.
een volgende keer wil ik er graag weer bij zijn. Bedankt!

Naschrift: dankzij het goodypakket heb ik nu zelfs een Skoda fietsbel. Dat lijkt me een collectorsitem.
dus als ik met mijn fietsbel bel, dan weet je t wel. :)
 

Hendrik5E

Senior Member
De meeting is me zwaar tegengevallen! Ivm mijn werk kon ik alleen omstreeks 13.00 in Houten zijn na om 12.00 te zijn vertrokken uit Den Haag. In Houten aangekomen zie ik diverse parkeerplaatsen waar hier en daar een paar Skoda's stonden. Ik was er vanuit gegaan dat er 1 parkeerplek voor ons was gereserveerd. Ben een paar x heen en weer gereden, niemand te zien. Daarna ff weggegaan om rond 15.00 weer terug te keren want dan was de expo afgelopen en zou er nagepraat worden en gebruik worden gemaakt vd VAGcom boys. Er stonden zeggen en schrijven 3 man bij een auto and thats all! Ben toen maar onverichter zake huiswaarts gegaan. Heel jammer dat niet werd meegedeeld dat het beter was in de ochtend deel te nemen dan smiddags...Hoop echt dat het de volgende x beter is. Heb in ieder geval Worthersee in het vooruitzicht! Jammer!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik was zelf ook een beetje verrast dat het zo plotseling afgelopen was, ik had nog VAGcom aanpassingen wilden laten uitvoeren. 's Ochtends had Antera het te druk en ik ging er van uit dat na de beurs er nog tijd was voor de aanpassingen. Maar bijna iedereen was al weg. Dus ik kan me goed voorstellen dat het je tegengevallen is.
 

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,

allereerst wil ik de organisatie bedanken, het welkom bij Ames was prima en het was al meteen gezellig :) de koffie met gebak was ook niet verkeerd, het was overigens m'n 1e Skoda gebakje ;) na de woorden van Hetzer, Kensei en de meneer van Ames, zijn door Antera wat aanpassingen met VCDS gedaan, waarvoor nogmaals dank! :) daarna de mooie toertocht gereden, het was écht een heel mooie route en was keurig uitgestippeld en met fotomateriaal afgedrukt, mijn complimenten!! daar zal best veel tijd ingezeten hebben! de noodzakelijke stops / fotomomenten waren ook leuk en gezellig. Bij aankomst in Houten was het iets rommeliger, ondanks het verzoek van ik meen Cordoba om aan de achterzijde van de expo te parkeren stonden ook een aantal leden her en der aan de voorzijde, waardoor de groep uit elkaar viel, en niet bij elkaar in de rij stond voor de ingang.., dat was jammer! na een noodzakelijke sanitaire stop in de expo, was ik écht iedereen kwijt, totdat ik een aantal deelnemers naar huis zag gaan, daar hebben mijn vrouw en ik ons toen ook maar bij aangesloten. Al met al kijken wij terug op een super leuke en geslaagde dag met schitterend weer en leuke mensen met het Skoda hart op de juiste plaats ;) Bedankt organisatie, bedankt gezellig leden, tot de volgende keer!

greetz Corné
 

Antera

Donateur
De meeting is me zwaar tegengevallen! Ivm mijn werk kon ik alleen omstreeks 13.00 in Houten zijn na om 12.00 te zijn vertrokken uit Den Haag. In Houten aangekomen zie ik diverse parkeerplaatsen waar hier en daar een paar Skoda's stonden. Ik was er vanuit gegaan dat er 1 parkeerplek voor ons was gereserveerd. Ben een paar x heen en weer gereden, niemand te zien. Daarna ff weggegaan om rond 15.00 weer terug te keren want dan was de expo afgelopen en zou er nagepraat worden en gebruik worden gemaakt vd VAGcom boys. Er stonden zeggen en schrijven 3 man bij een auto and thats all! Ben toen maar onverichter zake huiswaarts gegaan. Heel jammer dat niet werd meegedeeld dat het beter was in de ochtend deel te nemen dan smiddags...Hoop echt dat het de volgende x beter is. Heb in ieder geval Worthersee in het vooruitzicht! Jammer!


Dus jouw zag ik voorkomen toen ik de laatste auto aan het doen was. Sorry maar in houten is alles uit elkaar gevallen en heb ik met de vagcom aanpassingen nog 2 man gedaan die er toevallig nog om vroegen en de rest heb ik niet meer gezien.

Veel plezier in oostenrijk daar zal je nog veel meer moois zien.

Volgende keer beter.



Verder een zeer geslaagde meeting. Heb het goed naar me zin gehad alleen jammer dat alles in houten uit elkaar is gevallen.

Jammer dat maarten niet met de O1 was die had ik graag nog een van dichtbij willen bekijken maar wie weet een volgende keer
 

Sparkie

Forumguru
My 2 cents:

Een erg geslaagde meeting met een hartelijke ontvangst, prima koffie en een lekkere petit-four van Ames. De tourtocht was zeer geslaagd met een kleine opstopping. Dank aan de organisatie en Antera voor de aanpassingen.
 

FabiaTsi

Senior Member
Ik vond het een geslaagde bijeenkomst. Het is leuk om eens een gezicht te zien achter die bekende namen van het forum. Ik vond het een gevarieerd publiek. Wat me opviel: ik heb weinig greenline 1.2 TDI's gezien. Toeval of rijden de echte liefhebbers met iets anders ? ;)

Wij: pizzaboer, skodaboy en ik, zijn niet naar de beurs in Houten geweest. Onze lege maag heeft beslist dat we iets moesten eten.

Jammer genoeg troffen we bij onze terugkomst in Houten een lege parking aan. We hadden verwacht daar nog even na te praten en evt nog een aanpassing met VAG-Com te kunnen fixen.

Tenslotte heb ik enkele leuke mensen en dito auto's IRL kunnen ontmoeten. Dit smaakt naar meer...
 
Bovenaan Onderaan