Verslag en Foto's Voorjaars meeting 2013.

RefleCs

Forumguru
Ik ben blij dat de foto's in de smaak vallen :) Sorry voor het lange wachten.... Ik ga z.s.m. zorgen dat degenen die me een PM hebben gestuurd hun foto's toegestuurd krijgen in originele HighRes formaat! Kan ook weer even duren gezien het nog niet echt rustiger wordt :(
 

maarten2xrs

Senior Member
Ik vind dat je geweldige foto's heb gemaakt, ik kwam zelf op het totaal van 2 foto's en die vind ik nog lang niet zo mooi als die van jou,
Maar nu stonden al die skoda's natuurlijk wel heel mooi te glimmen dat maakte het voor jou ook weer gemakkelijk want je schoot gelijk raak.
In ieder geval bedankt. Groetjes maarten
 

RefleCs

Forumguru
Dan nog is het lastig hoor. Je zit namelijk met alle reflecties van personen, andere auto's en andere storende factoren. Ik had daarvoor een circulair polarisatiefilter op m'n camera zitten.
 

piair1982

Forumguru
kun je de foto's niet als downloadbare file ergens plaatsen reflecs?
dan kan ieder die het wil de foto's downloaden in highres.
kan je ook met wachtwoord en loginnaam doen.


maar prachtige foto's!
 

RefleCs

Forumguru
Dat kan zeker alleen moet ik ze even in HighRes exporteren uit Lightroom. Op zich niet veel werk maar als ik zeg dat ik nu lekker ga pitten en m'n werk laptop dichtklap... tis gekkenhuis de afgelopen weken kwa werk. Maar ze komen zeker!
 

Cordoba

Forumguru
Fraaie plaatjes RefleCs :xyxthumbs: Ik zat me al te verbazen over de goede zichtbaarheid van de personen in de auto's (dacht aan lineair polarisatiefilter), maar circulair pola dus. De gezichten van Mike als ie zo'n rij auto's van het Skodaforum tegenkomt. :laugh::cool:


Ik zal nog even uitzoeken welke foto's ik in highres wil hebben.
 
Bovenaan Onderaan