Dat klopt. Tussen 2 rode lichten 200 halen das al veel leukerBergaf haalt bijna iedere auto 230 km/h. Vind ik niet zo heel erg spannend.
De afstand dat een 1,6 tdi de 100 haaltLigt er maar aan hoever ze uit elkaar staan....
Laat dat nu dingen zijn waar de DSG-6 van mijn TDI 150 niet aan meedoet.
Als ik alle DSG verhalen lees, ben ik blij een manuele genomen te hebben met iets meer vermogen en souplesse waardoor ik ook schakellui kan rijden indien gewenst. Ik zou mij veel te veel ergeren aan het schakelgedrag van de DSG:Neen dank u.
En helemaal als er een flitspaal tussen staat....Dat klopt. Tussen 2 rode lichten 200 halen das al veel leuker
dan is het de 2x200En helemaal als er een flitspaal tussen staat....
Dat dacht ik ook, na 4 jaar in een zakelijk gereden O2C 1.9 TDI met dsg-6.Eens een DSG altijd een DSG durf ik te stellen
Tsja je hoort het vaker..Eens een DSG altijd een DSG durf ik te stellen.
En gelukkig hebben de automaatleveranciers de laatste jaren ook niet stilgezeten, en fantastisch schakelende bakken gemaakt. Zo heeft Aisin een hele mooie 8-traps voor dwars voorin, en ZF een 9-traps voor dwars voorin, die helaas nog niet zo'n groot succes is en maar in een paar modellen wordt geleverd.Het kan zomaar zijn dat ik op zoek ga naar een klassieke automaat met koppelomvormer. Dan maar iets meer verbruik...
Dat vond ik vroeger ook. Totdat ik in mijn vorige auto een 2-tronic bak had. Een gerobotiseerde 6-versnellingen bak. Ideaal, met name bij het rijden in de file. Toen die auto vervangen moest worden was het voor mij duidelijk. De volgende moest een automaat zijn.Ik kan niet aan die dingen wennen, en zoals gezegd ik schakel liever zelf..... doe je tenminste nog wat...
met woorden kan ik je niet overtuigen
Tsja dan zal je die Fab3 straks meteen voor me deur moeten zetten en zelf die weken met een Yeti moeten gaan rijden...Maar mot je wel telkens weer schakelen hoor .....Maar ik denk wel dat een paar weekjes dsg rijden wonderen zou doen