VCDS mogelijkheden

Antera

Donateur
Voor de liefhebbers hier een filmpje van het achteraf activeren van de Personalisatie optie in de menu van de Superb 3 waarbij je dus de sleutels met hun eigen instellingen en profiel kan instellen. Handig als je er 2 sleutels gebruikt worden voor 2 verschillende berijders. Mocht je een 3de sleutel hebben dan kan ook die gekoppeld worden.

 
Goed gewerkt @Antera , daar kom ik binnenkort graag een keer voor langs! Was een van de opties die ik miste op mijn S3, snapte al niet dat dat nietbgewoon standaard geactiveerd was.

Stel dat ik een derde sleutel bestel bij Skoda, werkt het dan voor alledrie de sleutels apart? (Ivm dochter die de LED strips altijd op roze zet...:mad:)

Ik stuur je vandaag of morgen wel even een appje voor een afspraak.
 

Antera

Donateur
Goed gewerkt @Antera , daar kom ik binnenkort graag een keer voor langs! Was een van de opties die ik miste op mijn S3, snapte al niet dat dat nietbgewoon standaard geactiveerd was.

Stel dat ik een derde sleutel bestel bij Skoda, werkt het dan voor alledrie de sleutels apart? (Ivm dochter die de LED strips altijd op roze zet...:mad:)

Ik stuur je vandaag of morgen wel even een appje voor een afspraak.
Als de sleutel aangemeld is kan je ook die apart koppelen idd.
 

gio92

Lid
Als de superb wel een camera heeft ( verkeersbordherkenning) kan lane assist gewoon geactiveerd worden net als grootlicht assistent. Dit is te herkennen aan de mooie grote vierkant bak tegen de voorruit achter je spiegel en langs de buiten kant een driehoekje waar de camera in zit.

Je bent altijd welkom. App of bel me voor vragen of een afspraak

@Antera we hebben de auto, Superb 2018, eindelijk gekocht! Kan ik je nog altijd bellen voor een aantal aanpassingen te laten doen?
 

Skodiak

Senior Member
Voor de liefhebbers hier een filmpje van het achteraf activeren van de Personalisatie optie in de menu van de Superb 3 waarbij je dus de sleutels met hun eigen instellingen en profiel kan instellen. Handig als je er 2 sleutels gebruikt worden voor 2 verschillende berijders. Mocht je een 3de sleutel hebben dan kan ook die gekoppeld worden.


Werkt inderdaad als een zonnetje; zou niet meer zonder willen..
Naast de stoel/spiegels die al konden nu ook de Clima, radiozenders, verlichtingskleur etc allemaal in het profiel..
Heerlijk dat als als ik instap (bijna) alle sporen van mijn vrouw gewist worden en ik gewoon verder kan rijden waar ik gebleven was en geen Skyradio hoge temperaturen en andere ontregelde zaken kom mijn oren krijg :-) Enige dat ik nog steeds raar blijf vinden is dat 2e, 3e profiel een andere radio uiterlijk (zonder de fotopictogrammen) maar de "oude" columbus view mee krijgen.. die zoals in het filmpje.. terwijl rijder 1 (ikzelf) deze wel krijgt.
 

Antera

Donateur
dit kan je instellen in je menu. Omdat het standaard zonder foto picto's is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Ik moet helaas even zelf zoeken aangezien ik dit pas ook bij een klant had en konden we dit ergens in de instellingen wijzigen na wat zoeken. En helaas geen mib2 ter beschikking. maar meen iets met raster of .... instelling
 

Skodiak

Senior Member
Ik moet helaas even zelf zoeken aangezien ik dit pas ook bij een klant had en konden we dit ergens in de instellingen wijzigen na wat zoeken. En helaas geen mib2 ter beschikking. maar meen iets met raster of .... instelling

Thanks, gevonden! Een goede hint is genoeg
Vanuit menu —>setup—>beeldscherm en dan menu in rasterweergave kiezen

a94d1d08eca5d2f2cb309e2f4ebd0ed2.jpg
 
Bovenaan Onderaan