VCDS mogelijkheden

basmaf

Lid
Mocht het nog nodig zijn om e.e.a te testen dan ben ik beschikbaar.
Vanwege werk is Breda voor mij iets gunstiger. Rij vaker die kant op
 

Antera

Donateur
Was die surround, los van Canton, ooit een optie op een Superb dan? Nooit zien staan op de optielijst destijds in 2017...

Er zijn auto's die het wel hebben waar en waarom sommige wel en andere niet is lastig te zeggen nog. V.A.G. is goed in veranderen
 

Rainesh

Forumguru
Mooi, maar was niet de vraag
Was die surround, los van Canton, überhaupt ooit een betalende optie?
Nee maar wel aanwezig op andere modellen. De navi units zijn hetzelfde dus feature activatie is gewoon mogelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
weet iemand of het mogelijk is om de afstand die de acc laat , kleiner te maken ? ik vind deze nogal ver (op de dichtste stand) en is het mogelijk om aanpassingen te doen aan het digtale dashboard ?
 

Rainesh

Forumguru
weet iemand of het mogelijk is om de afstand die de acc laat , kleiner te maken ? ik vind deze nogal ver (op de dichtste stand) en is het mogelijk om aanpassingen te doen aan het digtale dashboard ?
1) nee
2) wat voor aanpassingen? Voorbeeld?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Als men een custom weergave wilt bvb is het niet mogelijk om de snelheid in het midden van de teller te plaatsen, hoogte, acceleratie, radio, alles wat je wilt , maar geen snelheid
 

Antera

Donateur
Als men een custom weergave wilt bvb is het niet mogelijk om de snelheid in het midden van de teller te plaatsen, hoogte, acceleratie, radio, alles wat je wilt , maar geen snelheid
Dat is helaas niet aanpasbaar mits er andere software ingezet zou kunnen worden, maar dit is niet simpel. Sommige tellers kan wel wat van de lay-out gewijzigd worden mits de teller dit ondersteund. Staan wat voorbeelden op me YouTube account van
 

basmaf

Lid
@Antera Dank.

Aanpassing van de gasresponse en stuurbekrachtiging hebben er er een andere auto van gemaakt.
Stuk meer plezier om de boot nu eens de bocht in te smijten.

En dat met een lekker surround muziekje. Ik blijf volgen om te kijken of jij en @Rainesh er achter komen waarom er verschil tussen verschillende auto’s is met virtual sub en surround.
 

Rainesh

Forumguru
@Antera Dank.

Aanpassing van de gasresponse en stuurbekrachtiging hebben er er een andere auto van gemaakt.
Stuk meer plezier om de boot nu eens de bocht in te smijten.

En dat met een lekker surround muziekje. Ik blijf volgen om te kijken of jij en @Rainesh er achter komen waarom er verschil tussen verschillende auto’s is met virtual sub en surround.
We zijn ermee bezig maar ik vermoed firmware versie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Antera

Donateur
Hier het effect van het Skoda surround systeem. Bij de admundsen en de columbus zitten wel wat geluids verschillen in maar wel duidelijk ene verbetering. Dit gaat alleen via Muziek afspelen via sd/bt enz niet via de radio. Ook het soort muziek is duidelijk verschil merkbaar

 
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit,anders excuses.

Kan er in een superb (3) lane assist worden toegevoegd? De camera voor verkeersbordenherkenning zit er al net als dat hij zelf zou kunnen inparkeren (nog niet geprobeerd overigens)
 
Bovenaan Onderaan