VCDS mogelijkheden

xplain

Forumguru
Ik kwam laatst een Superb tegen waarbij de ledstrip bij overgang van knipperlicht naar dagrijlicht uit fade ipv in één oogopslag van kleur te veranderen. Ik durf te zweren dat mijn Superb die fade niet doet. Zie ik spoken? Of was dit iemand die een VCDS aanpassing gedaan heeft?
 

xplain

Forumguru
En toch ben ik zeker dat ik het gezien heb. En het was nog geen MY2020 die recent voorgesteld werd. Misschien een MY2018 met het geüpdatet infotainment systeem en digitale cockpit? Misschien kreeg die deze subtiele touch mee?
 

Antera

Donateur
Ik kwam laatst een Superb tegen waarbij de ledstrip bij overgang van knipperlicht naar dagrijlicht uit fade ipv in één oogopslag van kleur te veranderen. Ik durf te zweren dat mijn Superb die fade niet doet. Zie ik spoken? Of was dit iemand die een VCDS aanpassing gedaan heeft?


dit kreeg geen enkel Superb mee helaas. Als het is zoals op bovenstaande filmpje heb ik dit gecodeerd op de superb toen. Op de nieuwere versies is dit niet meer mogelijk aangezien de modules bij aansturen van het knipperlicht automatisch de DRL uitschakelen en deze niet meer aan te sturen is helaas.
 

xplain

Forumguru
Het was inderdaad zoals op je filmpje! Heb ik dus in het wild gespot en heb dit maw niet gedroomd

Vanaf welk modeljaar kan dit technisch niet meer?
 

Antera

Donateur
Gezocht voor wat vergelijkings zaken:
  • Skoda Superb model 2020 met driehoekscamera
  • Skoda Kodiaq model 2020 met driehoekscamera
  • Skoda Octavia model 2020 met driehoekscamera

Voor meer info contact me even via whatsapp voor meer informatie.
 
Bovenaan Onderaan