VCDS mogelijkheden

BadBert

Forumguru
thanks!
dan als mijn nieuwe lease kroket geleverd wordt (Seat Leon 1.5, 150pk dsg FR ultimate edition) weer eens langs bij @Antera :D
Mijn huidige superb heeft hij ook een en ander aangepast :tongue: hihi
 

xplain

Forumguru
Kan je eigenlijk de beep die komt bij een alert zoals 'handen op het stuur!' bij lane assist veranderen of naar een lager volume zetten? Mijn slapende kinderen schrikken zich altijd de pleuris
 

Antera

Donateur
Nope niet mogelijk. Word dan toch handen aan het stuur of iets aan je stuur hangen ( eigen verantwoording) :-)
 

jadijkstra2000

Forumguru
Ik heb zojuist een nieuwe S3 besteld, businessline zonder matrix led koplampen. Wel alles led, dat dan weer wel.
Nu vroeg ik mij af, die dynamische knipperlichten... ik heb zo'n vermoeden dat dit een software-matige aanpassing is. immers, achterlichten zijn met en zonder full-led matrix koplampen, allemaal LED..

Iemand VCDS ideeen al hierover? :)
 

Rainesh

Forumguru
Ik heb zojuist een nieuwe O3 besteld, businessline zonder matrix led koplampen. Wel alles led, dat dan weer wel.
Nu vroeg ik mij af, die dynamische knipperlichten... ik heb zo'n vermoeden dat dit een software-matige aanpassing is. immers, achterlichten zijn met en zonder full-led matrix koplampen, allemaal LED..

Iemand VCDS ideeen al hierover? :)
Nope hardwarematig

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

GJ M

Forumguru
Ik heb zojuist een nieuwe O3 besteld, businessline zonder matrix led koplampen. Wel alles led, dat dan weer wel.
Nu vroeg ik mij af, die dynamische knipperlichten... ik heb zo'n vermoeden dat dit een software-matige aanpassing is. immers, achterlichten zijn met en zonder full-led matrix koplampen, allemaal LED..

Iemand VCDS ideeen al hierover? :)
Gaat toch om een s3? :lezen::pieker:
 

Antera

Donateur
Daar was ik al bang voor....

Drive mode select kan ik ook niet kiezen,
Is dit nog aanpasbaar met VCDS?

Dit is helaas niet mogelijk om dit naderhand te plaatsen en de menu's te activeren daarvoor. Wel kan het stuur en het gasrespons vast omgecodeerd worden dat deze directer reageren ( sport stand). Kan dit regelen indien gewenst

Achterlichten is hardware zoals @Rainesh meld
 
@Antera ik zou graag willen weten of je de ACC snelheid kan aanpassen. Ik rij de SKODA Superb v3 met ACC alleen de maximale snelheid is 160. Nu maakt dat in NL niet heel veel uit daar je niet harder mag dan 130. Maar omdat ik veel in Dld rij lijkt het me makkelijker om deze omhoog bij te stellen naar bijv Max 200.
 

Rainesh

Forumguru
@Antera ik zou graag willen weten of je de ACC snelheid kan aanpassen. Ik rij de SKODA Superb v3 met ACC alleen de maximale snelheid is 160. Nu maakt dat in NL niet heel veel uit daar je niet harder mag dan 130. Maar omdat ik veel in Dld rij lijkt het me makkelijker om deze omhoog bij te stellen naar bijv Max 200.
Niet zomaar aan te passen.

- soms een ander radar nodig
- FeC code en parametrisering

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Bovenaan Onderaan