VCDS mogelijkheden

Majefloti

Forumguru
Vanavond bij @Antera geweest voor de VCDS instellingen en deactiveren video Columbus. Jammer dat het sluiten van de elektrisch bedienbare achterklep via de knop in de auto niet lukte met mijn softwareversie maar verder hartelijk dank voor de goeie uitleg en vakkundige handelingen!
 

s_janssen

Actief lid
Weet iemand of het mogelijk is om virtual pedal uit te schakelen voor het sluiten van de klep? Voor openen werkt het prima, maar ik inmiddels drie keer de klep op mijn hoofd gehad door onbedoeld sluiten via virtual pedal.
Ik heb ondertussen Easy Open in het menu maar uitgezet, zodat de klep niet meer per ongeluk dicht kan gaan. Maar helaas gaat hij nu ook niet meer open met het voetje. Dan maar zonder Virtual Pedal....
 

Antera

Donateur
Ik kan dit helaas niet regelen voor je. Je moet standaard als dit door het systeem worden ondersteund video's kunnen kijken bij stilstand. welke formaat het systeem eventueel accepteerd weet ik helaas niet en kan ik zelf niet testen wegens geen eigen auto met dit systeem zonder DVD speler
 

Martysmarty

Nieuw lid
Weet je toevallig of de MY2018 al over de juiste PLA beschikt voor trailer assist? Bij het normale gebruik zonder aanhanger buigen de gele lijnen wel mee in reactie op stuur acties.
 

Fiftyjive

Nieuw lid
Ik kan dit helaas niet regelen voor je. Je moet standaard als dit door het systeem worden ondersteund video's kunnen kijken bij stilstand. welke formaat het systeem eventueel accepteerd weet ik helaas niet en kan ik zelf niet testen wegens geen eigen auto met dit systeem zonder DVD speler

Mocht je mijn auto als testauto willen gebruiken hoor ik het graag van je.
 

fl0riz

Lid
Weet iemand of het mogelijk is om via VCDS in te stellen bij hoeveel graden stuuruitslag de cornering lights aan gaan? Ik vind ze echt veel te snel aan gaan.
Als dit niet mogelijk is, wellicht in te stellen dat ze alleen aangaan bij het knipperlicht en dus niet via stuursensor?
 

Canon-Eye

Forumguru
Zou eigenlijk ook nog via de lichtsensor moeten, zodat ze overdag niet aangaan als je er toevallig voor kiest om met dimlicht aan te rijden.
 

gdisselkoen

Forumguru
Weet iemand of het mogelijk is om via VCDS in te stellen bij hoeveel graden stuuruitslag de cornering lights aan gaan? Ik vind ze echt veel te snel aan gaan.
Als dit niet mogelijk is, wellicht in te stellen dat ze alleen aangaan bij het knipperlicht en dus niet via stuursensor?
Wat maakt het uit? Of moet jij betalen voor iedere minuut dat je ze gebruikt? :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Vmax

Antera

Donateur
De snelheid is wel te bepalen. Knipperlicht of met sturen in principe ook gen probleem maar de stuuruitslag zeker niet.

Wel benieuwd naar de beweegredenen van je vraag :-)
 
Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen voordat ik mijn vraag stel:
Ik heb Raymond uit zuid holland en heb zakelijk een Skoda late leasen
Als alles goed gaat krijg ik mijn supurb 1.4 act dsg7 B grey style business met techpakket en achteruitrijcamera binnen enkele weken (productie week 2).

Mijn vraag is of het mogelijk is om op deze auto het dynamic light en lane assist te activeren. heb via het tech pakket de verkeersborden waarschuwing dus camera zal aanwezig zijn. Ik zie in deze treat dat het soms wel soms niet lukt (ivm andere koplamp units). in de style business zitten de Bi Xenon units in. Zijn deze de goede? tevens wil ik de achterklep laaten aanpassen voor bediening met de knop van binnen. (heb ook nog wel andere wensen maar die zijn klein ;) ) als ik de auto heb zal ik een afspraak maken met @Antera, want over hem lees ik heel veel hier als expert op het gebied van aanpassingen ;)

Dank voor het reageren
 
Bovenaan Onderaan