Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
Knappe foto.

Is het eigenlijk geen mogelijkheid dat je je diensten aanbiedt als fotograaf bij autohandelaars?
In de hogere prijsklasse zie je meer en meer "individuele" fotoshoots van de wagens.
Ik weet vb Aecars, zij hebben een fotograaf in dienst voor de specialere wagens. Kerel mag dan op stap met lambo's, porsches, ferrari's, .... dreamjob :jaja:
 

Tuner111

Forumguru
in belgië is daar weinig animo voor. vele hebben ook al systemen die het automatisch doen.. scheelt tijd en geld voor hun. maar natuurlijk niet de zelfde kwaliteit als ik zou afleveren

Wel fotografeer ik af en toe eens de zeer speciale modellen ala rs3,4 enzoverder.. maar ik heb atm werk genoeg met trouwen en andere opdrachten :)
 

dirkie996

Forumguru
Ben niet voor brembo.. Kwaliteit is niet meer wat het ooit was daar..
Ik weet niet hoe het bij auto’s zit, maar bij motorfietsen, is Brembo nog altijd de top. Brembo heeft bij motorfietsen, verschillende soorten keuzes van remklauwen en schijven/ blokken. Hoe beter, hoe duurder, natuurlijk.
Heb ergens eens gelezen, dat Brembo vooral kampt met illegale kopieën van hun producten( China), die inferieur zijn en zodoende Brembo ‘n slechte naam geven.
 

Tuner111

Forumguru
Ik weet niet hoe het bij auto’s zit, maar bij motorfietsen, is Brembo nog altijd de top. Brembo heeft bij motorfietsen, verschillende soorten keuzes van remklauwen en schijven/ blokken. Hoe beter, hoe duurder, natuurlijk.
Heb ergens eens gelezen, dat Brembo vooral kampt met illegale kopieën van hun producten( China), die inferieur zijn en zodoende Brembo ‘n slechte naam geven.

wel op de cupra's waar standaard ze op zitten trekken de schijven krom.. vandaar zou ik dus brembo willen vermijden :)
 

ertromp

Forumguru
wel op de cupra's waar standaard ze op zitten trekken de schijven krom.. vandaar zou ik dus brembo willen vermijden :)
Die schijven van Brembo voor bijvoorbeeld de Cupra maar ook de Audi RS3 worden bij fabrikant SHW in opdracht van Brembo gemaakt maar volgens de specificaties die VAG daarvoor wenst en dat is weer een euri kwestie. Dus er zijn consessies op kwaliteit gedaan. Er komt trouwens een update voor die remmen op de RS en Cupra. En Brembo remmen zijn niet standaard op de Cupra trouwens
 

Jooo...

Forumguru
De remmen van de Audi RS3 kampen vooral met koelingsproblemen. Standaard is er niets voorzien om de remmen extra te koelen, enkel op de onderkant van de wagen hangt een soort vin die lucht op natuurlijke wijze naar de remmen "blaast". Veel mods gebeuren dan door een darm vanuit de voorgrille naar de remmen te plaatsen maar op circuit is dat bijlange niet voldoende. Dus ik vermoed dat de remmen daar wel eens kunnen krom trekken van de warmte. Dus volgens mij mag je daar heel dure varianten op plaatsen vooraleer je er echt resultaat door krijgt, en dan nog... remmen die te warm krijgen worden slechte remmen...
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
Volgende uiterlijke mod.. ale een idee :D

ik loop al een tijdje met een idee om de wing/spoiler wat meer "racy" te maken :) nu had ik de wing van de octavia Cup mss wel gewild.. voordeel pas 1 op 1 met de huidige bevestiging punten...

Wat denken jullie ? Hem laten zoals hij is of de cup wing er op laten zetten of zelf een laten ontwerpen ?

68479419_10219649003845960_2341801669416714240_o.jpg


166613_5.jpg
166613_7.jpg


Wat ik ook wel vet vindt is zo een zoals de TT RS ARO:
20017840_1421749247860326_5123545727836304028_o.jpg


Hoor graag jullie mening ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MaxN

Donateur
Sluit ik mij wel een beetje bij aan.
Als het nu werklijk effectief voor je zou zijn, zou ik het doen.
Ik zou er mee wachten tot dit echt je trackcar wordt.
 

Spector

Forumguru
Veel nut zal het niet hebben, maar qua looks ga je er wel op vooruit met die OC vleugel. Die van de TT vind ik mooi op een TT, maar ik denk "to much" voor de RS.
 
Bovenaan Onderaan