Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
Hey all,

Na Veel wikken en weken. nachten liggen denken en veel geduld is de kogel door de kerk en heb ik getekend voor de "Skoda Octavia RS 245 Berline".


Color: Velvet Red

Opties:
Pack RS Comfort
Pack RS GPS Traveller
BLIND SPOT DETECT
CANTON Sound System
Elektrisch open dak
REAR VIEW CAMERA
Parking Distance Control voor- en achteraan
Dynamic Chassis Control (DCC)
Verduisterde ruiten 95%
en nog zo veel meer...

Verwachte data: Mei 2018

Mods die gaan gebeuren:
Rieger Diffuser
en wat interieur opsmuk...

Mods die misschien gaan gebeuren:
ander uitlaatsysteem met kleppen...

Mods die naar alle waarschijnlijkheid niet gaan gebeuren:
Chippen
Vering


Laat het wachten beginnen :D

Groetjes, Bram
 

Japanese Power

Donateur
Gefeliciteerd met je “rode baron” Bram. Hoop dat jij minder slachtoffers maakt dan de rode baron destijds ;) Veel succes met wachten. Mooie keus.
 

EdK

Forumguru
Tuner gefeliciteerd met je bestelde wagen en dat je de aankomende tijd dromend in slaap valt van die Barones....

Mooi Rood is niet lelijk zeggen we hier wel eens....

Maar de kleurkeuze en velgenkeuze zoals op de foto zou niet mijn keuze zijn... Maar goed we zijn mensen en die hebben velen meningen en vinden verschillende dingen wel of niet mooi.
Ik heb hem in Steel grey zien staan en vond ik mooier en zou Lichtmetalen velgen 7,5 J x 18" GEMINI - Anthraciet dan kiezen.
Maar goed zoals gezegd jouw en mijn smaak !!! iets verschillend blijkbaar...:pardon:

O-RS.png
 
Tuner gefeliciteerd met je bestelde wagen en dat je de aankomende tijd dromend in slaap valt van die Barones....

Mooi Rood is niet lelijk zeggen we hier wel eens....

Maar de kleurkeuze en velgenkeuze zoals op de foto zou niet mijn keuze zijn... Maar goed we zijn mensen en die hebben velen meningen en vinden verschillende dingen wel of niet mooi.
Ik heb hem in Steel grey zien staan en vond ik mooier en zou Lichtmetalen velgen 7,5 J x 18" GEMINI - Anthraciet dan kiezen.
Maar goed zoals gezegd jouw en mijn smaak !!! iets verschillend blijkbaar...:pardon:

Bekijk bijlage 64576
Tis precies de mijne :D
 

Taffy

Forumguru
Mooie auto Bram , lekkere 'afwijkende' keuze wat betreft kleur en model (Berline) :thumbsup:
We gaan n leuke tijd hier op t forum tegemoet met jouw voorgenieten en later alle mods :jaja:.....
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de bestelling!! We dachten dat het er nooit van ging komen :deuk:;)
Besteld bij Skoda Waasland?

Gedurfde keuze, velvet red. Weinigen durven het aan maar is uiteraard schitterend op een vRS. Sedan zou niet zozeer mijn keuze zijn. Ben meer een combi-man. Ik zou ook nog wel zeker niet de chroome raamomlijsting nemen zoals op de foto. Zwart staat stukken sportiever en matcht meer met het geheel.
 

Cordoba

Forumguru
Heerlijk iemand die weer eens voor (een afwijkende) kleur kiest, eerlijk gezegd vind ik de mogelijke kleuren op de nieuwe Skoda's in de Benelux nogal grauw en grijs, en een paar kleuren, waardoor het Race Blue wel erg veel gekozen is.

Ik zie dat in NL de enige kleuren waar je uit kunt kiezen voor deze uitvoering rood en rood zijn (corrida red en velvet red), het lijkt haast wel een T-Ford. ;) Ik weet niet wat je hebt gekozen, en wat je kunt kiezen in Belgie, maar in de internationale configurator(geen land invullen) zie ik ook de mogelijkheid om voor 'sporty styling' met zwarte details te gaan, inclusief zwarte uitlaat af-fabriek.

Het zal wel weer een mooi plaatje worden, Bram. Heb je ondertussen een tijdelijk vervoer middel tot de rode baron arriveert?
 
Bovenaan Onderaan