Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
69376345_10219699321983882_8186386942405902336_o.jpg
 

Tuner111

Forumguru
het is even stil geweest maar een kleine update gedaan aan een logo :)


ik zat al lang met het idee om het vRS logo aan te pakken om het mee in het thema van de wagen te zetten. nu is de wagen volledig chrome vrij vanbuiten :)




Morgen gaan we nog enkele leuke dingen installeren ;)
 

MaxN

Donateur
Is deze zelf aangepast? Zo heb ik ze nog niet online gezien volgens mij?
Staat goed bij de wagen!!
 

Tuner111

Forumguru
Is deze zelf aangepast? Zo heb ik ze nog niet online gezien volgens mij?
Staat goed bij de wagen!!

heb hem idd laten spuiten bij een lokale carrosserie :)

ja mooi logo, zou zelfs nog mooier zijn als het rood gelijk is aan je lakkleur;)

wel had dit graag gehad.. maar de man daar zij me dat de kleur te moeilijk na te maken is voor zo een beetje :) dus gewoon uni rood genomen :)
 

Jee13

Forumguru
handige vuldop, ik heb de audi versie, die blijft open staan wanneer je dop open zet om te vullen, dat scheelt ook al enorm.
 

turboturbo

Forumguru
Verrek ja wat handig :pieker:. Bij mij slaat die dop telkens weer dicht tijdens het vullen. Meestal hang ik er een iets aan van gewicht om dat tegen te gaan.
(nu vul ik maar 1 x per jaar ofzo, dus die ergernis is te overzien voor mij)
 

BramVRS

Forumguru
het is even stil geweest maar een kleine update gedaan aan een logo :)


ik zat al lang met het idee om het vRS logo aan te pakken om het mee in het thema van de wagen te zetten. nu is de wagen volledig chrome vrij vanbuiten :)




Morgen gaan we nog enkele leuke dingen installeren ;)
Heel mooi. Zit zelf ook al een tijdje te bedenken wat ik met dat logo moet doen. Laatste stukje Chrome wat eraf moet. Bedankt voor de inspiratie
 

Tuner111

Forumguru
Hey all !

Weet iemand goede led lampjes voor de baron vanbinnen die geen storing geven of een klein beetje blijven branden ?
 
Bovenaan Onderaan