Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Spector

Forumguru
Ik vind zoiets detoneren en too much show off. Bijna net zo erg als zo'n Impreza met zo'n vleugel en gouden wielen

Nee joh, hoort helemaal bij de auto en maakte deze af. 1 zonder vleugel enz. dat zag er pas niet uit. Ik was echt een Colin McRae fanboy (mede door McRae rally op de Playstation) en heb nog in een wrx proef gereden maar toch uiteindelijk voor een Seat Leon FR gekozen vanwege mijn lengte.

Een mooie vleugel kan een auto echt afmaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Duijzer

Donateur
Ik zou het zo laten. Misschien nog een subtiel spoilertje boven de achterruit, maar zeker geen wing op de klep.

Subtiel hè, geen Sierra Crossford;)
 

EdK

Forumguru
Don't DO it....

Is over the top !
En corné mag dan wel zeggen dat hij fan is er van maar zie jij het op dat karretje van hem zitten ??
Juist bedoel ik !!
 

EdK

Forumguru
Als je het dan goed wil doen dan neem je een special made one
Dus zoals bij Porsche en meen Audi dat hij er pas bij een bepaalde snelheid uit de achterkant komt.

Maar die vaste alu dingen...... vind het sjonnie achtig !!

Enne Corné je opmerking als ik een sedan had gehad...... zo'n goedkope opmerking....
Ook voor de Kodiaq is er zeker een handgemaakte spoiler te bedenken en te maken
En omdat bij jou niets te gek is en het Kodiaqje straks word getuned moet je dat toch zeker wel hebben om nog wat wegligging over te houden...:pieker::maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Ik vind dat je op onderstaande foto goed ziet waarom de originele spoiler het best past bij het design van de O3 sedan (zie de aflopende lijn van de spoiler die verder loopt over de zijkant van de wagen) en waarom een rechte spoiler niet mooi is op een O3.
achterspoiler-skoda-octavia-iii-sedan-2013-rs-look-pur-ihs.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Leuk he, zo'n 3=6 of 1000s DKW. Mijn vader heeft er eentje gehad, en ik heb er 'rijlessen' in gehad van hem. (op m'n 13e of 14e ongeveer)
Ja, in mijn jonge jaren pruttelden er nog aardig wat van die karren rond. Het verhaal ging ook dat de bijnaam van het merk destijds in de fabriek luidde "Das kommt wieder" (voor reparatie dus)...
 
Bovenaan Onderaan