TSI ratel

Rob

Forumguru
Welke peut geef jij je O2 te drinken Rob ? Heb nu 600 km geleden Shell V power getankt. Mag aan mij liggen maar had het idee dat hij iets wat mooier liep, voelde wat krachtiger aan en dat hij wat zuiniger loopt.
Tango 95 in Honselersdijk of Argos 95 in Naaldwijk. Niks bijzonders, ligt lekker handig op de route
 

Rob

Forumguru
Auto gisteravond opgehaald. Wat een verschil met starten! Geen geratel en bijgeluiden meer. Ben er blij mee.
Motor lijkt nu over het geheel sowieso wat fijner te lopen. Merk het aan alles. Op de bon staat kleppentiming gecontroleerd + spanner vernieuwd maar het lijkt wel alsof er meer is gedaan dan ze aangeven...
Dealer heeft gelijk de draagarmrubbers flink ingevet dus die ergernis is ook weer even verleden tijd.
 

newwolf84

Forumguru
Mooi Rob! Hopen dat de problemen zich niet weer voor doen. Misschien een nieuw 1.8 TSI blok er in gezet? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

MeuSkoda

Actief lid
Mijn Skoda Yeti 1.2 TSI gaat volgende week naar de Skoda dealer voor het vervangen van de distributieketting. Kan ik er van uitgaan dat de nieuwste versie van de ketting wordt gemonteerd, of moet ik hier expliciet om vragen? Kan ik ergens vinden wat merk en type van de juiste ketting is?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, ze zetten er precies zo'n ketting in. Ze vinden het een geweldig klusje om al die dingen gratis te vervangen en hoe sneller je terug bent met hetzelfde probleem, hoe liever!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Rosinfield

† In Memoriam
Ja hoor, prima. Was ook niet onaardig bedoeld hoor, maar het lijkt me toch evident dat een notoir gebrekkig onderdeel wordt vervangen door een nieuwere versie zonder problemen.
 

Joske

Forumguru
het is natuurlijk wel een "nieuw" lid hier op het forum é ;)
voor ons zijn kettingproblemen vanzelfsprekend en de daaraan gekoppelde oplossing, voor een nieuwkomer waarschijnlijk niet :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Rosinfield

† In Memoriam
O ja, dan heb je idd kans dat ze er weer net zo een inzetten :). Nee hoor, je kunt er gerust van uitgaan dat er een deugdelijk exemplaar in komt
 

MeuSkoda

Actief lid
Reparatie is even slikken, maar als ik daarna weer vele zorgeloze kilometers kan maken ben ik tevreden...
 
Bovenaan Onderaan