Jardinero
Nieuw lid
Afgelopen zaterdag heb ik het trekhaak project maar eens ten uitvoer gebracht. Een losse trekhaak van Westfalia en een kabelset van de halfords lagen al een tijdje in huis, maar het opbouwen was er nog niet van gekomen. De trekhaak is niet geschikt voor een aanhangwagen en dat kan ik wel begrijpen omdat hij maar met 4 kleine bouten aan de auto vastzit. Voor mij is een fietsendrager genoeg zodat ik geen smerige MTB of racefiets meer uit elkaar hoef te halen om achterin te gooien.
Stap1: Achterbumper verwijderd. Het stuk piepschuim moet wat bijgezaagd worden.
Stap 2: Trekhaakbeugel erop gezet.
Stap 3: Kabelset aangesloten. Dit was nog het meeste werk want de bedrading van de Skoda achterlichten is erg kort en de kleurcodering is helemaal anders dan een standaard 7-polige stekkerdoos.
Stap 4: Alles weer in elkaar gezet. Er moest wel een stukje uit de bumper gezaagd worden. Trekhaak zit relatief laag bij de grond denk ik, en de stekkerdoos zelfs nog iets lager.
De velgen ga ik nog een keer zwart spuiten van dit ziet er niet uit natuurlijk.
Stap1: Achterbumper verwijderd. Het stuk piepschuim moet wat bijgezaagd worden.

Stap 2: Trekhaakbeugel erop gezet.

Stap 3: Kabelset aangesloten. Dit was nog het meeste werk want de bedrading van de Skoda achterlichten is erg kort en de kleurcodering is helemaal anders dan een standaard 7-polige stekkerdoos.

Stap 4: Alles weer in elkaar gezet. Er moest wel een stukje uit de bumper gezaagd worden. Trekhaak zit relatief laag bij de grond denk ik, en de stekkerdoos zelfs nog iets lager.

De velgen ga ik nog een keer zwart spuiten van dit ziet er niet uit natuurlijk.