@sitechris Inderdaad via Autoblog met Peter Verspuij. Fijne reisgenoot die je onderweg ook nog wat leert.
De sprintjes zijn inderdaad leuker. Als je een keer weet hoe hard hij kan is het ook klaar wat mij betreft, maar ik moet het altijd wel even proberen
O die boeien me op zich ook niet zo zeer dat ik daarnaar mijn rijstijl ga aanpassen. Het is meer nieuwsgierigheid. Maar op een gegeven moment ligt het gemiddelde eigenlijk wel vast en kun je net zo goed ophouden met bijhouden
Van het weekend op de Duitse snelweg gezeten. Op de teller van mijn auto 263 gehaald en moest toen afremmen helaas. Had het vermoeden dat er nog wel een paar km extra inzaten . Geen idee wat het op gps zou doen.
Bij mij scheelde dat 6 seconden. Ik hoefde niet af te remmen, maar op het laatst gaan die laatste paar km zo tergend langzaam, dat ik het maar voor gezien hield
zal rond de 250 a 255 gezeten hebben Deze zomer in duitsland op terug weg 290 aan getikt op de teller dus denk ik een 280 op gps
PR's (allemaal op teller) BMW M5 Competition (reed bij 314 begrenzer in. 305 echt) Audi RS3 Stage 2: 310 Porsche 992 Carrera S: 308 Seat Leon Cupra stage 2: 301 Die in de Seat was met afstand meest scary.
@Tuner111 dat is wel bizar hard met een “Skoda”. Zal menig Premium chauffeur verbazen dat de Rode Baron zo snel kan.
@MaxN , mijn broer haalde ook vlot 280 met zijn Golf 5 gti. Had 365pk Ergens serieus onverantwoord maja ....
Nog leuker is de boerebaantjes "onveilig" maken. Tegen 130 over zo'n baantje vlammen geeft een veel grotere kick dan 250 rijden op een lege autostrade.
ja idd toch kriebelt het de magische 300 kunnen aan te tikken met de baron.. we gaan kijken in de toekomst het mogelijk te maken