Tesla ervaringen

hemi24

Forumguru
Lijkt wel een beetje op de kleur die ik gisteren in Duitsland op een M-B GLA voorbij zag komen.
Vervolgens zat er een grijze duif achter het stuur, die waarschijnlijk aan haar derde of vierde jeugd is begonnen...

Even een plaatje voor de kleur :
upload_2020-6-17_22-51-9.jpeg

Leuk op een klein stadsautootje, maar sommige auto’s zijn domweg te groot voor bepaalde kleuren..!
 

Cordoba

Forumguru
s-line zou best wel eens gelijk kunnen hebben, omdat volgens mij niemand hier deze kleur eerder op een Tesla heeft gezien. Buiten de witte, grijze en zwarte Tesla's, zie ik af en toe een rood of blauw exemplaar, anders zou ik denken dat Tesla de lakstraat van de aloude T-Ford gebruikt voor zijn auto's. ;)
 

SuperBeeb

Forumguru
Maar Audi en Mercedes komen er ook niet veel beter af. Lijkt er wel op dat duurdere merken, met (dus ook) meer opties, het slechter doen dan veel van de ‘gewonere’ merken. Verschil Audi - VW vind ik wel opmerkelijk. Misschien zijn het dus de luxe gadgets die voor relatief veel storingen leiden.
 

VAG-man

Forumguru
Ja viel mij ook op dat bijv. Audi en MB het ook slecht doen.
Uiteraard is het een feit dat hoe meer opties/gadgets des te meer er kapot kan gaan.
 

ertromp

Forumguru
Wellicht nog eens goed kijken naar zo'n lijst:

Uit de JD pagina:
"Almost one-fourth of all problems cited by new-vehicle owners relate to infotainment. Top complaints include built-in voice recognition; Android Auto/Apple CarPlay connectivity; touchscreens; built-in navigation systems; and Bluetooth® connectivity." en "The iconic study, redesigned this year, measures components that fail and features that are difficult to use, hard to understand or don’t work the way owners want" Tja veelal is ook onze verwachting wellicht anders en verschillend.

Als er op andere zaken gefocust wordt ziet zo'n lijst er wellicht heel anders uit.........................
 

VAG-man

Forumguru
Als je goed kijkt komen er liters regenwater achter de bumper, waardoor deze wordt losgerukt. Dit komt ook doordat de Tesla vermoedelijk een volledig dichte bodemplaat heeft waardoor het water doorschiet naar achteren.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan