Tesla ervaringen

RefleCs

Forumguru
@RefleCs Dan is het geen supersonisch- slim Tesla computersysteem die hem uit de slip heeft weten te houden, maar dat noemt men ESP en die kan afzonderlijk wielen afremmen als de auto in een slip dreigt te raken.

Klopt al is die wel erg goed naar zeggen van de bestuurder zelf. Hij had hetzelfde een keer in zijn vorige auto gehad en dat was heel anders afgelopen.

@RefleCs

Jammer zeg! Fake news dus, staat overal vermeld als zijnde zou de autopilot ingegrepen hebben, zelfs Musk ging daar vanuit.

Op de Facebook pagina waar hij dit origineel gepost had stond het verhaal er keurig bij. Maar ja je weet hoe dat gaat het met verhalen doorvertellen ;)

Eender hoe die bakker is toch maar met zijn ferme auto op het nieuws geweest

Dat is absoluut waar! En hij zat er ook niet mee dat het verhaal verdraaid was. Er werd gekscherend al gereageerd dat ie maar een brood moest bakken in de vorm van een Tesla :tongue:
 

RefleCs

Forumguru
En verkoopt ze die ook ?
Ze doet het vooral voor vrienden, bekenden en familie tegen de kostprijs van de spullen die ze gebruikt. Dus nee niet commercieel. Al heeft ze hierover wel zitten twijfelen een tijdje terug.Ik zie het haar zo doen al zou ik niet weten in welke tijd ze dat er nog bij zou moeten doen ;)
 

Fabia 123

Forumguru
Ik vind het ook een mooie kleur. Bijzonder voor een grote auto.
Teveel auto's hebben een saaie onopvallende kleur grijs of zwart.
 

JeSko

Forumguru
Kotskleur. Werkelijk verschrikkelijk.

Laatst poste iemand hier zijn nieuwe SuperB in het Emerald green ( denk toch emerald green ) , dat was mooi:jaja:
 
Bovenaan Onderaan