Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Race Bleu 18inch

Senior Member
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of het stuur uit de 'first edition Style' hetzelfde is als degene uit de 'monte carlo' edition? Dit is het stuur met een recht onderkantje ipv helemaal rond. Zou deze anderseventueel later besteld kunnen worden, los?

Ik denk wel, zeker te weten, dat dat kan, alleen zal dat niet goedkoop zijn !!!
Verwacht niet dat je aan 600 euro genoeg hebt !!
Misschien kunnen we ook een Group buy van maken !!!:jaja:

Aanvulling20:55 uur
Oja, was als grapje bedoelt !!:maakmegek:
 
Laatst bewerkt:
Oja, ik heb nog een vraag.. Ik ben namelijk super nieuw hier.. Ik heb die 90pk genomen.. Chippen? Ja of nee? Mn dealer (Spijkenisse) had het over iets met fabrieksgarantie of iets dergelijks, maar hij zei wel dat de F3 een goeie auto was voor 4 jaar! :tongue:
Misschien verkeerde topic..
 

Hetzer

Forumguru
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of het stuur uit de 'first edition Style' hetzelfde is als degene uit de 'monte carlo' edition? Dit is het stuur met een recht onderkantje ipv helemaal rond. Zou deze anderseventueel later besteld kunnen worden, los?

Deze is hetzelfde dacht ik, alleen mist de "first edition" de rode stiksels
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Volgens mij is er weinig verschil met de 17 inch wielen !!, mbt de evt beschadigingen.
Maar met een beetje opletten is het goed te doen !!!, ikzelf het nog nooit schade aan de velgen gereden :cool: !!
:uitlachen:Sorry schatje, voor het geval je dit leest, je kon er echt niets aan doen!!!!:yeehaa:
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Goedemorgen,

Wat mij opviel is dat ik maar weinig Fabia's zie met Panorama dak !!:cool:
Ik vond dit een mooie aanvulling en een zwart dak, vind ik eigenlijke mooi op iedere auto.
En als het zwarte dak dan ook nog doorzichtig is !! Twee keer iets om blij van te worden !!:cheers:
Wat vinden jullie ??
 

Ridley

Forumguru
Panorama dak is idd mooi. Wat mij tegen heeft gehouden is het gebruik van dakdragers icm dakkoffer. Lekkage kans vind ik dan enorm groot. Maar nogmaals, het is wel heel mooi!
 

NewO3

Forumguru
Panorama dak is idd mooi. Wat mij tegen heeft gehouden is het gebruik van dakdragers icm dakkoffer. Lekkage kans vind ik dan enorm groot. Maar nogmaals, het is wel heel mooi!

Heb beide op de O3 maar zie niet in waarom deze combi zou lekken op een Fabia...
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Stja :thumbsdown:!!! Volgens mij is er gewoon niks mis met het Panorama dak !!, en moet je volgens mij niet
Oordelen over wat je wel eens gehoord hebt !!
Maar we gaan het zien en horen, mocht ik problemen krijgen met 't dak !!
En dak dragers zijn wat mij betreft niet bedoelt om iets te laten dragen zoals zo'n koffer op 't dak, maar gewoon omdat het mooier is !! Daarom koop je toch ook een station/combi en hang je er een trekhaak achter !!.
En daar komt bij dat ik op het moment van kopen :sleep:, oktober 2014, niemand nog een nieuwe Fabia had met Panorama dak !!
 
Bovenaan Onderaan